کاتالیست های نفت و گاز سرو نگینی در مجتمع های فولاد کشورشانزدهمین ریفورمر فولادی کشور با کاتالیست های نفت و گاز سرو بارگذاری شد
در هفته گذشته مدیران صنایع فولاد کشور بار دیگر با استفاده از کاتالیست های تولید داخل، اهتمام خود را به مساله بومی سازی کالاهای استراتژیک نشان دادند.

به گزارش  چیلان ،  شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در عملیات تعمیرات اساسی کارخانه مگامادول گوهر خود از کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو استفاده نمود. ریفورمر گوهر مجتمع توسعه آهن و فولاد گل­ گهر بعنوان شانزدهمین ریفورمر فولادی کشور است که با کاتالیست های نفت و گاز سرو به بهره برداری می رسد.

مجتمع توسعه آهن فولاد گل­ گهر دارای دو سوپرمگامادول بوده که از ظرفیت تولید ۳.۷ میلیون تن آهن اسفنجی در سال برخوردار است که بعنوان یکی از قطب های تولید آهن اسفنجی در کشور و یکی از پیشرفته ترین واحدهای تولید آهن و فولاد در سطح منطقه شناخته می شود. بطوری که در سال ۱۳۹۶ با نگاه ملی و حمایت مدیران این شرکت، مگاریفورمر واحد کوثر مجتمع توسعه آهن و فولاد گل­گهر با کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو به بهره برداری رسید؛ و در ماه جاری نیز برای دومین بار و اینبار در مگاریفورمر گوهر این مجتمع، شاهد استفاده از کاتالیست های ایرانی و تولیدی شرکت نفت و گاز سرو بودیم.

این اعتماد ملی به پشتوانه عملکرد درخشان کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو در طول دو دهه اخیر به دست آمده است که میتواند یکی از بزرگترین دغدغه مدیران صنایع کشور را در رابطه با تامین کالای استراتژیک و تحریمی برطرف نماید.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷
شناسه مطلب : 36690
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی