تجلیل از دو مدیر فولادی در پنجمین همایش ملی مدیریت جهانی
در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی، از مهندس محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان و مهندس عزیز قنواتی مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان مدیران برتر جهادی تجلیل شد.

به گزارش  چیلان ، پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در محل سالن بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش از ۲۵ مدیر ممتاز و جهادی کشور تجلیل شد که نام دو مدیر فولادی در میان این مدیران دیده می شود.

مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمد‌ترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

سردار محمدحسین سپهر، دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران را از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار کرد: این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می‌کند. بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.

مهندس عزیز قنواتی مدیر عامل محترم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان برای دومین سال متوالی مدیر برگزیده جهادی کشور انتخاب شدند و از آنان به خاطر تلاش های صورت گرفته در تحقق برنامه های چشم انداز توسعه کشور و رونق اقتصادی و ایجاد روحیه و فرهنگ و کار جهادی تجلیل شد.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
شناسه مطلب : 23487
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی