حضور مجتمع فولاد صنعت بناب در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX
مجتمع فولاد صنعت بناب در هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX حضور پیدا می کند.

به گزارش  چیلان ، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX 2019 از تاریخ ۱۷-۱۳ آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار می‌ گردد و مجتمع فولاد صنعت بناب به منظور معرفی پتانسیل و توانمندی های فنی و مهندسی خود، در این نمایشگاه حضوری پر رنگ خواهد داشت.
شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب با تکیه بر دانش و توان مهندسین و پرسنل جوان، متخصص و متعهد توانسته است در راستای بومی سازی و دستیابی به دانش و تخصص مورد نیاز در حوزه فولادسازی اقدامات موثری را انجام داده و در سالجاری ست پنجم کوره القائی واحد ذوب و ریخته گری ۵۲۰ این شرکت را ساخته و به بهره برداری برساند و همچنین طراحی و ساخت و تعمیرات کلیه نیازهای خطوط تولید نورد و ذوب را در داخل مجموعه به انجام برساند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی ( PINOTEX 2019 ) با هدف کمک به تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه‎ی علم و فناوری تا کسب و کار و افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برگزار می‌گردد.

این رویداد در چهار بخش :
ایده‎های فناورانه و طرح های استارتاپی،
توسعه و تجاری سازی فناوری،
فروش محصولات دانش بنیان،
و معرفی نیازمندی‎های فناورانه می‌پردازد.

مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن خطوط ذوب و نورد توان تولید انواع مقاطع فولادی اعم از شمش، میلگرد با گرید های مختلف، تیرآهن، نبشی و ناودانی در قالب کاملترین سبد فولادی کشور محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارهای جهانی را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کند.
از علاقمندان به بازدید از غرفه این مجتمع میتوانند از ۱۳ الی ۱۷ آبان از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ در سالن امیرکبیر نمایشگاه های بین المللی تبریز دعوت به عمل می آید.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
شناسه مطلب : 28520
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی