پیش‌بینی رشد ۵درصدی مصرف فولاد در برزیل
تقاضای فولاد برزیل طی سال 2020 میلادی 5.2 درصد افزایش می یابد.

به گزارش  چیلان ،مصرف فولاد برزیل در سال آینده میلادی با ۵.۲ رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۱ میلیون و ۷۸۰هزار تن خواهد رسید. این در حالی است که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ میلادی مصرف فولاد برزیل۲۰ میلیون و ۷۱۰هزار تن به ثبت رسد که حاکی از کاهش ۲.۴ درصدی نسبت به تولید سال ۲۰۱۸ میلادی (۲۱میلیون و ۲۱۰هزار تن) است.

پیش بینی می شود مجموع تولید فولاد خام برزیل در سال جاری میلادی ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن ثبت شود که نشان از افت ۸.۲ درصدی نسبت به تولید سال ۲۰۱۸ میلادی(۳۵ میلیون و ۴۱۰هزار تن) دارد. همچنین انتظار می رود فولادسازان برزیلی طی سال ۲۰۲۰ میلادی ۳۴ میلیون و ۲۱۰هزار تن فولاد خام تولیدکنند.

علاوه براین، میزان فروش مجموع شرکت های داخلی در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۸ میلیون و ۴۹۰هزار تن خواهد بود که حاکی از کاهش ۲.۳ درصدی نسبت به سال گذشته(۱۸ میلیون و ۹۲۰هزار تن) است. این در حالی است که میزان فروش فولاد طی سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۵.۱ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تن پیش بینی شده است.

میزان واردات فولاد برزیل نیز طی سال ۲۰۱۹ میلادی با ۲.۱ درصد رشد به ۲ میلیون و ۴۶۰هزار تن خواهد رسید. در حالی که میزان صادرات با افت ۶.۷ درصدی به ۱۳ میلیون تن کاهش خواهد یافت.

2

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
منبع : ایمیدرو
شناسه مطلب : 29189
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی