آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد/ جذب و استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در گروه فولاد مبارکه
امروز پنجم شهریور آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور بیش از ۳۰ هزار داوطلب در دو مقطع دیپلم (برای مشاغل اپراتوری) و لیسانس (برای مشاغل کارشناسی) در محل دانشگاه اصفهان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. آزمون‌های سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه نیز در حال برنامه‌ریزی و انجام است که نتیجه این آزمون‌ها استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر شرکت‌های گروه فولاد مبارکه خواهد بود.

به گزارش  چیلان ، عباس اکبری محمدی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولادمبارکه با اعلام این خبر افزود: فرآیند استخدام و جذب نیروی انسانی یکی از مهمترین فرآیندهای توسعه منابع انسانی سازمان ها می باشد.
وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که مهمترین سرمایه یک شرکت منابع انسانی آن است، توجه ویژه به این فرآیند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده شرکت محسوب می گردد. در این راستا شرکت فولاد مبارکه نظام جذب خود را به صورت علمی و نظامند مبتنی بر شایستگی با هدف تناسب بیشتر شغل و شاغل طراحی نموده است.
وی فرآیند جذب شرکت فولاد مبارکه را مشتمل بر مراحل آزمون کتبی، کانون ارزیابی، ارزیابی مهارتی ، معاینات طب صنعتی، گزینش، آموزش و جامعه پذیری و کارورزی اولیه عنوان کرد و افزود: پس از پایان این فرآیند در نهایت بیش از ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه مشغول به کار خواهند شد.
عباس اکبری محمدی همچنین بر برنامه ریزی جهت جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت های فولادمبارکه اشاره کرد و افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور آزمون های سایر شرکت های گروه فولاد مبارکه در حال برنامه ریزی و انجام است که نتیجه این آزمون ها استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت های گروه فولاد مبارکه خواهد بود.

2

تاریخ انتشار : ۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
شناسه مطلب : 32661
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی