رئیس گروه مالی گردشگری در بازدید از فولاد بناب: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افزایش صادرات در اولویت برنامه‌ها باشد
مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: اجرای ۵ طرح توسعه‌ای، افزایش صادرات و رسیدن به تولید حداکثری در اولویت برنامه‌های این مجتمع در سال جهش تولید باشد. احداث یک واحد ذوب با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن برای تولید شمش فولادی، احداث واحد ذوب ۴۵۰ هزارتنی شاهین بناب، ایجاد اکسیژن پلنت برای تولید اکسیژن به ظرفیت ۹۰ میلیون مترمکعب در سال و طرح تولید فروآلیاژها (فروسیلیس، فروسیلیکومنگنز و فرومنگنز) به ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال از مهم‌ترین طرح‌های مجتمع فولاد بناب محسوب می‌شود. بابک علیزاد شهیر، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ تن از محصولات این شرکت به خارج از کشور صادر شده و بازاریابی برای افزایش میزان صادرات در نیمه دوم سال جاری در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش  چیلان ، مهدی جهانگیری تصریح کرد: اجرای طرح های توسعه، جزء لاینفک فعالیت های مجتمع فولاد بناب است که باید با بکارگیری مشاوران و پیمانکاران مجرب، اولویت بندی و عملیاتی شود.
جهانگیری ادامه داد: در سال جاری اقدامات مثبتی در مجتمع فولاد بناب انجام شده اما لازم است تلاش ها برای رشد تولید و صادرات و همچنین ورود سهام این شرکت در بورس بیش از پیش افزایش یابد.
وی که در جمع مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب سخن می گفت، تصریح کرد: درآمدهای فولاد بناب صرف توسعه مجتمع و همچنین عمران و آبادانی شهرستان بناب خواهد شد.
رئیس گروه مالی گردشگری بر لزوم اختصاص ۲۰ درصد تولیدات مجتمع به صادرات تاکید کرد و از مدیران مجتمع خواست تا با استفاده از نیروهای توانمند شرکت و بکارگیری مشاوران مجرب حضور در بازارهای جهانی را تقویت کنند.
در این بازدید، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال جاری ارائه کرد و گفت: در سال جهش تولید، وضعیت این شرکت در بسیاری از شاخص ها از جمله تولید و صورت های مالی مثبت بوده و در مقایسه با سال های گذشته رشد کرده است.
بابک علیزاد شهیر افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ تن از محصولات این شرکت به خارج از کشور صادر شده و بازاریابی برای افزایش میزان صادرات در نیمه دوم سال جاری در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است.
وی با اشاره به کیفیت بالای تولیدات مجتمع تصریح کرد: با هدف بازاریابی برای صادرات بیشتر محصولات مجتمع بناب، امسال در نمایشگاه اربیل و کردستان عراق شرکت می کنیم و در صورت لزوم دفتر صادرات در عراق را ایجاد خواهیم کرد.
علیزاد شهیر همچنین به طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب اشاره کرد و از اصلاح ساختار مالی شرکت برای ورود سهام این شرکت به بورس تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرعامل مجتمع فولادبناب همچنین از بومی سازی برخی از تجهیزات و اقلام مورد نیاز خطوط تولید خبر داد: داخلی سازی بعضی از اقلام مورد نیاز توسط متخصصان این شرکت با قیمتی کمتر از یک پنجم مشابه خارجی آن باعث شده تا علاوه بر ارتقاء دانش فنی نیروها، صرفه جویی ارزی مطلوبی برای کشور ایجاد شود.
این گزارش حاکیست: مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و هیات همراه در سفر به شهرستان بناب از خطوط تولید، اقدامات انجام شده در خصوص طرح های توسعه و همچنین فعالیت های انجام گرفته در خصوص بومی سازی تجهیزات مورد نیاز مجتمع فولاد صنعت بناب بازدید کردند.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۷
شناسه مطلب : 32790
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی