نتیجه معاملات مقاطع طویل فولادی​/ قحطی تقاضا در بورس کالا/ آیا باید منتظر کاهش بیشتر قیمت میلگرد باشیم؟ (به همراه جدول)
امروز چهارشنبه ۲۱ آبان، بورس کالا میزبان عرضه ۱۶۴ هزار و ۱۴۲ تن انواع مقاطع طویل فولادی بود که در نهایت این عرضه‌ها به معامله ۵۹۴۰ تن از محصولات فولادی ختم شد!

به گزارش  چیلان ، امروز چهارشنبه ۲۱ آبان، بورس کالا میزبان عرضه ۱۶۴ هزار و ۱۴۲ تن انواع مقاطع طویل فولادی بود که در نهایت این عرضه‌ها به معامله ۵۹۴۰ تن از محصولات فولادی ختم شد!

معاملات میلگرد در قیمت پایه ۱۱ هزار و ۵۶ تومان به ازای هر کیلو انجام شد. هفته گذشته معاملات میلگرد در بورس کالا در قیمت ۱۱ هزار و ۳۹۶ تومان انجام شده بود. هفته جاری، قیمت میلگرد در معاملات بورس کالا کاهش ۳ درصدی را تجربه کرد.

امروز قیمت پایه میلگرد ۱۳.۱ درصد بیش از قیمت پایه شمش فولادی در عرضه‌های روز گذشته بود؛ این در حالی است که قیمت پایه میلگرد در هفته گذشته ۱۰.۴ درصد بیش از قیمت پایه شمش بود.

ضعف تقاضا به شدت در معاملات مقاطع طویل فولادی مشهود است و نتیجه عرضه‌ها نشان می‌دهد که بخش بزرگی از تقاضا برای مقاطع طویل در ماه‌های گذشته، تقاضاهای سوداگرانه بوده است.

با وضعیت معاملات امروز مقاطع طویل فولادی و نبود تقاضا باید انتظار کاهش قیمت‌ها در هفته آینده را داشت.

امروز به لحاظ ارزشی، جمعا ۶۶ میلیارد تومان مقاطع طویل فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

در جدول زیر نتایج معاملات امروز مقاطع طویل فولادی در بورس کالا را ببینید. اطلاعات معامله نظیر قیمت میانگین، قیمت پایه، میزان تقاضا و … در این جدول قابل مشاهده است.

معاملات مقاطع طویل فولادی در بورس کالا 6

2

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
شناسه مطلب : 33510
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی