لوح تقدیر رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان رسید
فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد. این لوح در همایش سراسری رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد. فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان كسب نمايد.

همایش سراسری رضایتمندی مشتری چهارشنبه ٢۶  آذر ماه در سالن همایشهای رایزن تهران برگزار شد .در این همایش که با حضور مسئولین اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی  ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد ، از مهندس ارزانی مدیرعامل  شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته  در جهت رضایتمندی مشتری  تقدیر به عمل آمد .

میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد .

چعبی تاکید کرد : یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد .

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت :استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد .

بر اساس این گزارش فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹
شناسه مطلب : 34027
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی