دوره کاربردی «ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت» توسط آکادمی فولاد ایران برگزار می‌شود
آکادمی فولاد ایران، دوره آنلاین کاربردی «ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت» را از روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار می کند.

به گزارش  چیلان ، در این دوره آموزشی، فرآیند ثبت اطلاعات خرید و فروش شرکت ها در سامانه جامع تجارت تشریح و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده می شود.

این دوره آموزشی با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور مهندس احمدی مدیر پروژه رصد سیستمی زنجیره فولاد برگزار می شود.

مطابق ابلاغیه های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت و مفاد شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ، کلیه واحدهای تولید کننده شمش، اسلب، میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، ورق و سایر مقاطع تخت و طویل فولادی ملزم به ثبت اطلاعات خرید مواد اولیه و مصرفی و فروش محصولات خود در سامانه جامع تجارت می باشند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تماس های ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند. ضمنا اعضای اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای شرکت در دوره های آموزشی تخصصی اکادمی از ۵۰ درصد تخفیف ویژه و اعضای وابسته از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

گروه رسانه ای  چیلان  به عنوان حامی رسانه ای آکادمی فولاد ایران، با توجه به ظرفیت محدود ثبت نام در این دوره آموزشی، مخاطبان علاقمند خود را به ثبت نام سریعتر در این دوره تخصصی دعوت می نماید.

آکادمی

2

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲
شناسه مطلب : 34509
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی