همکاری بانک شهر و فولاد اکسین برای تأمین مالی طرح فولادسازی این شرکت
در جلسه بین اعضای هیات مدیره بانک شهر و فولاد اکسین خوزستان، امین ابراهیمی مدیر عامل و عضو هیات مدیره فولاد اکسین اظهار داشت: این شرکت با اخذ مجوزات لازم در خصوص طرح توسعه فولادسازی نیاز به همکاری مشترک بانکها دارد و بانک شهر باتوجه به وضعیت مطلوب ارزی می‌تواند در این مسیر پیش قدم باشد، چرا که منفعت این طرح علاوه بر افزودن پتانسیل فولاد اکسین در ارائه محصولات با ارزش افزوده بالا باعث رونق اقتصادی کشور و همچنین اشتغال‌زایی بالا می‌گردد. نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر نیز گفت: بانک شهر آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری و ارائه تسهیلات، تضامین، اعتبار اسنادی، تامین ارز مورد نیاز جهت احداث و تکمیل طرح فولادسازی را با اکسین دارد.

به گزارش  چیلان ، جلسه ای با حضور دکتر خادمی نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر به اتفاق دیگر اعضای هیات مدیره و هیات همراه با مهندس ابراهیمی مدیر عامل، دکتر جنتی و دکتر ایزدیان عضو هیات مدیره شرکت، معاونت مالی اداری، مدیرامور مالی و اقتصادی و رئیس حسابداری مالی شرکت در سالن کنفرانس مدیریت فولاد اکسین خوزستان با هدف توسعه تعامل و همکاری تامین منابع مالی مورد نیاز طرح فولاد سازی و همچنین تامین منابع مالی ارزی مورد نیاز شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد حسین مالکی معاونت اداری و مالی شرکت ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهمانان و معرفی اعضای حاضر در جلسه اعلام کرد فولاد اکسین در جهت همکاری های مشترک با بانک شهر آمادگی لازم را دارد.

امین ابراهیمی مدیر عامل و عضو هیات مدیره اکسین نیز با بیان تاریخچه ای از شرکت و نیز دستاوردهای حاصله گفت: فولاد اکسین در انتهای سال ۱۳۹۷ با حجم انبوهی از بدهی ها به اشخاص و سازمانها از جمله بدهی مالیاتی، برق، گاز و همچنین تعهدات زیاد به مشتریان بابت پیش فروش محصولات روبرو بوده که بحمدالله پس از سالها رکود و زیان با همت اعضای هیات مدیره و تلاش روز افزون پرسنل ضمن تسویه بدهی ها و پاس نمودن بخش عمده ای از تعهدات به سود قابل توجهی دست یافت و برای نخستین بار در تاریخ خود بین سهامداران حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سود تقسیم کرد.

ابراهیمی افزود: این شرکت با اخذ مجوزات لازم در خصوص طرح توسعه فولادسازی نیاز به همکاری مشترک بانکها دارد و بانک شهر باتوجه به وضعیت مطلوب ارزی می تواتند در این مسیر پیش قدم باشد، چرا که منفعت این طرح علاوه بر افزودن پتانسیل فولاد اکسین در ارائه محصولات با ارزش افزوده بالا باعث رونق اقتصادی کشور، استان و همچنین اشتغال زایی بالا در استان می گردد.

مهندس مرادی سرپرست بانک شهر استان خوزستان نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی مدیر عامل و مجموعه فولاد اکسین بر توسعه روابط دو جانبه تاکید کرد.

در ادامه خادمی نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته گفت: بانک شهر آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری و ارائه تسهیلات، تضامین، اعتبار اسنادی، تامین ارز مورد نیاز جهت احداث و تکمیل طرح فولاد سازی را با اکسین دارد، وی در پایان بیان کرد خداوند را شاکریم در شرایط تحریمهای ظالمانه شاهد رونق و جهش تولید در این مجموعه هستیم و از مجموعه مدیریتی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و پرسنل خدوم فولاد اکسین تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این جلسه نیز دکتر مقدم عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک شهر با بیان دیدگاههای خود بر توسعه همکاریهای دو طرف در تمامی زمینه ها بخصوص تامین منابع ارزی و ریالی مورد نیاز شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کردند.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
شناسه مطلب : 34639
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی