فولادمبارکه به‌عنوان واحد تولیدی نمونه استان اصفهان در سال جهش تولید معرفی شد
همزمان با انتخاب شرکت فولاد مبارکه به عنوان واحد نمونه استانی، محمود فرمانی مدیر کل استاندارد استان اصفهان با حضور در شرکت فولادمبارکه با حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل این شرکت دیدار کرد. فرمانی با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه اداره استاندارد به عظیمیان انتخاب شرکت فولادمبارکه را به عنوان واحد تولیدی نمونه استان در سال «جهش تولید» تبریک گفت.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در حوزه استانداردسازی و توجه به کیفیت گفت: دستاوردهای فولاد مبارکه در این زمینه مثال زدنی است و تجربه به ما اثبات کرده، اگر عنایت ویژه مدیرعامل فولادمبارکه در این خصوص نبود، فولادمبارکه با این سرعت در نیل به دستاوردهای حوزه کیفیت و استاندارد حرکت نمی کرد و این مهم محقق نمی شد.

محمود فرمانی، همکاری فولادمبارکه با اداره استاندارد را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد اداره استاندارد شهرستان مبارکه نیز که در شرف راه اندازی است با همکاری فولاد مبارکه بتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند.

وی با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه اداره استاندارد به عظیمیان انتخاب شرکت فولادمبارکه را به عنوان واحد تولیدی نمونه استان در سال “جهش تولید” تبریک گفت.

به گزارش  چیلان ، مدیرکل استاندارد استان اصفهان پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه در سال جاری به عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شد و از آنجا که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم منسجم وجود نداشت،  امروز در شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کردیم تا ضمن بازدید از فرایند تولید در این شرکت از زحمات انجام شده در حوزه استاندارد تقدیر کنیم.

فرمانی گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد فولاد مبارکه به حوزه استانداردسازی و کیفیت یک نگاه موثر و مثبت است و در این جلسه مقرر شد شرکت فولاد مبارکه به دلیل قابلیت های ویژه فنی و تکنیکی به عنوان میزبان یکی از کمیته های کمی متناظر در کشور باشد تا به این ترتیب از این ظرفیت علمی و تخصصی در کشور به نحو مناسبی استفاده شود.

وی با اشاره به بازدید از خطوط مختلف تولید شرکت فولاد مبارکه افزود: خوشبختانه توجه کارکنان فولاد مبارکه در فرایند تولید و در حوزه کیفیت قابل ستایش است و به همین دلیل است که تولیدات این مجموعه صنعتی جزو تولیدات با کیفیت در سطح کشور به شمار می رود.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به مرجع بودن آزمایشگاه فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: آزمایشگاه فولاد مبارکه تاییدات و گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی دارد و آزمایش های انجام شده در این آزمایشگاه قابل استناد در سطح ملی و فرا ملی است.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
شناسه مطلب : 34681
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی