داستان جدایی اکسین از فولاد خوزستان؛ موشن گرافیکی از چیلانمشاهده کنید: اکسین؛ فرزند جدا از مادر/ آیا فولاد اکسین به «فخوز» بازمی‌گردد؟
شرکت فولاد اکسین به‌عنوان کارخانه نورد ورق عریض در اصل پروژه‌ای متعلق به فولاد خوزستان بوده که در سال ۱۳۸۰ کلنگ آن توسط «فخوز» در همسایگی این شرکت بر زمین زده شد. امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان که مدیرعاملی اکسین و ایجاد تحول در این شرکت را در کارنامه دارد، گفته است: اولین ماموریت هیئت مدیره «فخوز»، بازگشت فولاد اکسین به فولاد خوزستان است. ویدئوی چیلان در مورد جدایی اکسین از فولاد خوزستان و تلاش «فخوز» برای تملک سهام فولاد اکسین را ببینید.

شرکت فولاد اکسین به‌عنوان کارخانه نورد ورق عریض در اصل پروژه‌ای متعلق به فولاد خوزستان بوده که در سال ۱۳۸۰ کلنگ آن توسط «فخوز» در همسایگی این شرکت بر زمین زده شد. امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان که مدیرعاملی اکسین و ایجاد تحول در این شرکت را در کارنامه دارد، گفته است: اولین ماموریت هیئت مدیره «فخوز»، بازگشت فولاد اکسین به فولاد خوزستان است. ویدئوی  چیلان  در مورد جدایی اکسین از فولاد خوزستان و تلاش «فخوز» برای تملک سهام فولاد اکسین را ببینید:

 

2

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۸
شناسه مطلب : 35920
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی