«گزارش ویژه چیلان» از صنعت فولاد در هفته‌ای که گذشت:خبر خوب هفته/ انتصاب هفته/ بهترین نماد فولادی هفته/ پردرآمدترین شرکت فولادی هفته/ معاملات فولاد در بورس کالا
نگاه چیلان به تحولات هفتگی صنعت فولاد کشور را می‌توانید هر هفته، در چیلان آنلاین بخوانید. خبر خوب هفته گذشته، شکسته شدن رکورد تولید روزانه شمش فولادی در فولاد خوزستان بود. دومین فولادساز بزرگ ایران که در مهرماه سال جاری، پس از سه سال رکورد جدیدی در تولید تختال ثبت کرده بود، رکورد تولید روزانه شمش فولادی را با تولید ۱۳۵۸۹ تُن ارتقا داد. «گزارش ویژه چیلان» در مورد تحولات مهم صنعت فولاد در هفته گذشته را در ادامه بخوانید.

نگاه  چیلان  به تحولات هفتگی صنعت فولاد کشور را می‌توانید هر هفته، در  چیلان  آنلاین بخوانید. خبر خوب هفته گذشته، شکسته شدن رکورد تولید روزانه شمش فولادی در فولاد خوزستان بود. دومین فولادساز بزرگ ایران که در مهرماه سال جاری، پس از سه سال رکورد جدیدی در تولید تختال ثبت کرده بود، رکورد تولید روزانه شمش فولادی را با تولید ۱۳۵۸۹ تُن ارتقا داد. «گزارش ویژه  چیلان » در مورد تحولات مهم صنعت فولاد در هفته گذشته را در ادامه بخوانید.

خبر خوب هفته

خبر خوب هفته گذشته، خبر خوب هفته گذشته، شکسته شدن رکورد تولید روزانه شمش فولادی در فولاد خوزستان بود. دومین فولادساز بزرگ ایران که در مهرماه سال جاری، پس از سه سال رکورد جدیدی در تولید تختال ثبت کرده بود، رکورد تولید روزانه شمش فولادی را با تولید ۱۳۵۸۹ تُن ارتقا داد.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان پاییز را فصل پربرکت در عرصه تولید فولاد نام برد و گفت: در مهر ماه امسال توانستیم رکورد تولید ماهانه شمش تختال که محصولی راهبردی به شمار می‌آید را با تولید ۱۷۹ هزار و ۲۱۲ تُن پس از سه سال ارتقا دهیم. هفتم آبان ماه نیز رکورد روزانه تولید شمش تختال پس از پنج سال با ۷۳۳۸ تُن شکسته شد. در روز ۱۳ آبان هم توانستیم رکورد تولید روزانه شمش فولادی را پس از دو سال ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید:

رکورد روزانه تولید شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

انتصاب هفته

با تصویب هیئت مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، حمید شجاعی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره جدید این مجموعه منصوب و جایگزین وحید میرزایی شد.

آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه مدیر عامل جدید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های شرکت فولاد مبارکه، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران اجرایی این شرکت فولادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

حمید شجاعی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری شد

بهترین نماد فولادی هفته

بهترین نماد فولادی بازار سهام در هفته گذشته را باید #فولاد دانست. در هفته گذشته سهام شرکت فولاد مبارکه رشد ۳.۳ درصدی داشت و بالاترین بازدهی هفتگی را در میان نمادهای فولادی به خود اختصاص داد.

عرضه‌های فولادی بورس کالا در هفته‌ای که گذشت

در هفته‌ای که گذشت ۵۲۶ هزار و ۵۷ تن، انواع شمش و محصولات فولادی در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت. ارزش کل معاملات فولاد در بورس کالا در هفته گذشته ۹۵۸۹ میلیارد تومان بود.

فولاد مبارکه اصفهان در هفته گذشته از محل فروش محصولات خود در بورس کالا، درآمد ۶۰۲۸ میلیارد تومانی به‌دست آورد. از میان تمام شرکت‌های فولادی، بیشترین ارزش فروش محصولات در بورس کالا در هفته گذشته متعلق به #فولاد مبارکه اصفهان بود.

2

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
شناسه مطلب : 39060
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی