کارت بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران صادر شد
کارت بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از پیگیری های مستمر مدیرعامل بعد از وقفه طولانی و مشکلات عدیده صادر شد.

به گزارش  چیلان ، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از برطرف شدن مشکل صدور کارت بازرگانی گروه صنعتی فولاد ایران برای از سرگیری صادرات محصولات این گروه فولادی به خارج از کشور خبر داد.

عموری با اشاره به نشست‌های متعدد کارشناسی و مدیریتی نادر جعفر یوسفی مدیرعامل محترم گروه ملی صنعتی فولاد ایران و معاونین ایشان در خصوص برطرف شدن مشکل صدور کارت بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال‌های اخیر گفت: یکی از موانع اصلی در صدور کارت بازرگانی ویژه این گروه فولادی، موارد مربوط به مفاصا حساب مالیاتی و نیز بیمه تامین اجتماعی بود.

وی همچنین افزود: پس از مصوبات قانونی و انجام پیگیری‌ متعدد در نهایت، اتاق بازرگانی اهواز پس از طی مراحل و فرآیندهای تعیین شده در تاریخ ۱۲ آبان امسال نسبت به صدور کارت بازرگانی گروه ملی صنعتی فولاد ایران به عنوان یکی از اعضای این اتاق اقدام کرد.

عموری ادامه داد: اعتبار کارت بازرگانی این گروه فولادی پنج ساله است و از این پس امکان واردات تجهیزات، مواد اولیه مورد نیاز و همچنین صادرات محصولات این واحد تولیدی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه پارلمان بخش خصوصی، حمایت از اشتغال و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی واحدهای مختلف تولیدی را در دستور کار دارد گفت:
اتاق بازرگانی اهواز در راستای رونق شرایط اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار از اعضای خود با جدیت حمایت خواهد کرد.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
شناسه مطلب : 39115
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی