رشد همزمان تولید و توسعه در نیمه نخست 1400افزایش ۱۴ درصدی تولید آهن اسفنجی در فولاد سفیددشت
در شش ماه نخست امسال ۴۵۵ هزار تن آهن اسفنجی مجتمع فولاد سفید دشت تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال (۳۹۰ هزار تن) رشد ۱۴ درصدی تولید در این کارخانه را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل مجتمع فولاد سفیددشت با بیان این مطلب به  چیلان  گفت: میزان تولید آهن اسفنجی در مهرماه امسال هم ۷۲ هزار تن ثبت شد.

محمود ارباب زاده در خصوص طرح ذوب در حال احداث در این مجتمع فولادی نیز اظهار داشت: میزان پیشرفت فیزیکی واحد فولادسازی سفیددشت به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

وی در خصوص برنامه جذب نیرو در این مجموعه هم گفت: مراحل آزمون کتبی، مهارتی و ارزیابی با همکاری دانشگاه شهرکرد، فولاد مبارکه و فولاد سفیددشت در حال انجام است و به زودی ۲۸۰ نفر وارد این مجموعه خواهند شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد سفیددشت خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰۰ نفر در حوزه بهره برداری و ۳۵۰ نفر در بخش فولادسازی سفیددشت چهارمحال و بختیاری مشغول به کار هستند.

 

ارزیابی شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ شرکت فولاد سفیددشت

 

طبق برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده، ارزیابی عملکرد شرکت فولاد سفیددشت از شرکت های گروه فولاد مبارکه در تاریخ ۰۴/۰۸/۱۴۰۰ توسط ارزیابان شرکت فولاد مبارکه انجام شد.

مجید مونسان سرارزیاب این گروه، با ابراز خرسندی از نتایج این ارزیابی اعلام کرد: بر اساس برنامه ارزیابی شرکت های گروه فولاد مبارکه در مقطع شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، ارزیابی تحقق اهداف و شاخص های استراتژیک در حوزه های بازرگانی، کیفیت، حراست، فناوری اطلاعات و پروژه ها، سرمایه گذاری، منابع انسانی و HSE توسط ارزیابان مربوطه صورت گرفت.

وی با برشمردن نقاط قوت حوزه های مختلف در معیارهای تحقق اهداف، شاخص های استراتژیک، میزان اجرای سیاست های ابلاغی و میزان پیشرفت طرح های توسعه، ابراز امیدواری کرد در شش ماهه دوم سال نیز شاهد پیشرفت و توسعه های شرکت فولاد سفیددشت باشیم.

.
محمود ارباب زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت نیز با تشکر از ارزیابان شرکت فولاد مبارکه و تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شرکت در انجام موفقیت آمیز این ارزیابی گفت: موفقیت ها و دستاوردهای شرکت فولاد سفیددشت با حمایت های شرکت فولاد مبارکه و عزم و اراده کارکنان شرکت حاصل گردیده و امید است با تلاش و همکاری بیشتر، نقاط قابل بهبود منتج از ارزیابی صورت گرفته را تبدیل به نقاط قوت نماییم.

2

تاریخ انتشار : ۵ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
شناسه مطلب : 39481
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی