مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید شبانه: آینده برای فولاد هرمزگان روشن است
عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان جمعه شب از واحد احیا مستقیم و فولادسازی این شرکت بازدید و با کارکنان شیفت شب این نواحی به گفتگو پرداخت.

به گزارش  چیلان ، مدیرعامل فولاد‌ هرمزگان در بازدید شبانه خود از فولادسازی در جمع تعدادی از کارکنان این واحد ، فولاد سازی را قلب تپنده شرکت دانست و افزایش روزانه تعداد ذوب را نشان از انگیزه کارکنان و هماهنگی مدیران دانست و اظهار امیدواری کرد با رفع موانع ، رکورد های جدیدی را در تولید به ثبت رسانده شود. وی از زحمات کارکنان که شبانه روز و مخلصانه همت می کنند و با شرایط آب و هوایی خاص بندرعباس ، همچنان جهادگرانه به تولید می اندیشند قدردانی کرد. معرفخانی خطاب به کارکنان اظهار داشت : من و همکارانم در کنار شما هستیم تا انشالله بتوانیم قدم هایی را برای شما برداریم و قدری از خدمات شما به کشور را جبران کنیم. مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به طرح های توسعه ای متعدد و متنوع در فولاد هرمزگان تاکید کرد آینده برای فولاد هرمزگان روشن است.

حامد جمشید نیا مدیرفولادسازی در این دیدار گزارشی از وضعیت تولید در ۸ ماهه گذشته ارائه داد و اظهار داشت کاهش توقفات کوره وکاهش زمان آماده سازی واحد ذوب و کاهش توقفات تعمیراتی باعث افزایش ظرفیت و سرعت تولید شده است وی اظهار داشت با توجه به یکدلی موجود، کسری تولید تابستان گذشته که به دلیل قطع برق بوده جبران خواهد شد.

معروفخانی در بازدید از احیا مستقیم نیز ضمن عرض خداقوت به کارکنان با اشاره به اهمیت این واحد گفت: امیداست با عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای و راه اندازی مدول ۳ احیا مستقیم شاهد رشد تولید آهن اسفنجی به عنوان محصول میانی و استراتژیک فولاد هرمزگان باشیم. قویدل مدیر احیا مستقیم نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد احیا در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری ، حضور مدیرعامل در جمع کارکنان شیفت شب در روز تعطیل را باعث دلگرمی دانست و گفت این بازدیدهای شبانه انگیزه کارکنان را مضاعف می کند تا تولید به بهترین نحو انجام شود.

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
شناسه مطلب : 39593
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی