دبیر انجمن فولاد ایران خبر داد: سومین جشنواره ملی فولاد ایران (حضوری-مجازی) برگزار می‌شود / امضای ۶۰۰ میلیون یورو تفاهم‌نامه بین شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد و تأمین‌کنندگان داخلی در جشنواره ملی فولاد
سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران خبر داد: این رویداد کمتر از یک ماه آینده به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور فراگیر شرکت‌های معدنی، فولادی و تأمین‌کنندگان داخلی، به صورت حضوری- مجازی برگزار و همزمان پخش زنده تلویزیونی می شود.

به گزارش  چیلان ،خلیفه سلطانی اظهار داشت: در این رویداد ملی، از «تامین‌کنندگان برگزیده داخلی» که به صنایع آهن و فولاد کشور برای کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات کمک کردند، تقدیر بعمل خواهد آمد و از سوی دیگر، فرصت‌های بومی سازی و ساخت داخل در سومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بومی سازی و توسعه تکنولوژی ارائه می گردد. وی افزود: این فراخوان برای حمایت از تأمین کنندگان و شرکت های دانش بنیان داخلی صورت خواهد گرفت.

دبیر انجمن فولاد خبر داد: در این رویداد ملی، «میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد» با حضور و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و  شرکت های بزرگ فولادی و معدنی خواهیم داشت و در مراسم امسال بیش از ۶۰۰ میلیون یورو تفاهم‌نامه بین شرکت‌های زنجیره فولاد و تأمین‌کنندگان داخلی در زمینه ساخت داخل امضا می‌شود.

به گفته وی، سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، میز ساخت داخل و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای «جایزه ملی فولاد ایران» اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دهه فجر امسال از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در هتل المیپک تهران برگزار خواهد شد و شرکت‌های فولادی، معدنی و صنایع معدنی به ارائه دستاوردها، نیازها و فرصت‌های بومی سازی و توسعه تکنولوژی خواهند پرداخت.

جشنواره فولاد

 

2

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
شناسه مطلب : 40400
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی