رئیس ایمیدرو:نقطه قوت جشنواره ملی فولاد حضور قدرتمند شرکت‌های دانش‌بنیان است
مهندس موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در گفت‌وگو با چیلان در بازدید از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار داشت: نقطه بزرگ و مثبت جشنواره ملی فولاد حضور قدرتمند شرکت‌های دانش‌بنیان است که در این جشنواره و نمایشگاه به نوعی به این شرکت‌های دانش‌محور هویت کامل و جدید داده شده است.

به گزارش  چیلان ، مهندس موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در گفت‌وگو با  چیلان  در بازدید از پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار داشت: نقطه بزرگ و مثبت جشنواره ملی فولاد حضور قدرتمند شرکت‌های دانش‌بنیان است که در این جشنواره و نمایشگاه به نوعی به این شرکت‌های دانش‌محور هویت کامل و جدید داده شده است.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد این بود که کارشناسان جوان و دغدغه‌مندی را ملاقات کردیم که فارغ از مباحث تئوریک و دانشگاهی، دانش عملیاتی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی ادامه داد: این گونه رویدادها جای افتخار دارد و امیدواریم که سال آینده نیز پیشرفت‌های کامل‌ و بیشتری از این شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد باشیم. ایمیدرو نیز با تقویت ساختار بومی سازی در معدن و صنایع معدنی از این موضوع حمایت خواهد کرد.

2

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳
شناسه مطلب : 57984
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی