مسیر متفاوت سنگ آهنی‌ها و فولادی‌ها در بازار سهام: تحلیل بازدهی نمادهای فولادی و سنگ آهنی در سال ۱۴۰۰
داستان بازدهی نمادهای فولادی بازار سهام در سال 1400، داستان حُزن‌انگیزی است. تنها یک نماد فولادی (فولاد)، از ابتدای سال 1400 تا پایان آن، بازدهی مثبتی داشت.

به گزارش  چیلان ، داستان بازدهی نمادهای فولادی بازار سهام در سال ۱۴۰۰، داستان حُزن‌انگیزی است. تنها یک نماد فولادی (#فولاد)، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آن، بازدهی مثبتی داشت.

بازار سرمایه در سراسر سال ۱۴۰۰ هرچه سعی کرد نتوانست از زیر بار سقوط بی‌سابقه آغاز شده از مرداد سال ۱۳۹۹ کمر راست کند. در این میان، نمادهای سنگ آهنی البته روند متفاوتی داشتند.

«سالنامه جامع فولاد، معدن و صنایع معدنی ایران»، در بخشی ویژه با عنوان «واکاویِ سرخ‌پوشی فولادی‌ها»، به تحلیل جامع نمادهای فولادی و معدنی و چشم انداز پیش رو پرداخته و به صورت جدول و نمودار به تحلیل «مسیر متفاوت سنگ آهنی‌ها و فولادی‌ها در بازار سهام»، «بازدهی نمادهای فولادی و سنگ آهنی برای سهامدارن میان مدتی»، «چشم انداز پیش روی نمادهای فولادی و معدنی» و «مقایسه نسبت قیمت به سود این نمادها» پرداخته است.

جهت دریافت و سفارش «سالنامه جامع فولاد، معدن و صنایع معدنی ایران» با دفتر  چیلان  تماس حاصل فرمایید: ۴-۸۸۵۵۱۷۰۱-۰۲۱ (داخلی ۴ یا ۳۰۵)

photo ۲۰۲۲ ۰۳ ۱۴ ۱۲ ۴۰ ۴۰

2

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۹
شناسه مطلب : 41511
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی