نتیجه معاملات شمش فولادی در بورس کالا/ ۵۲ درصد حجم عرضه شمشِ ۴۸۰ دلاری، مشتری نداشت / کاهش ۳.۳ درصدی قیمت شمش در بورس کالا
امروز سه‌شنبه ۳ خرداد، بورس کالا میزبان عرضه ۲۱۴ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم بود که با احتساب معاملات مچینگ، ۱۰۲ هزار و ۴۶۰ تن شمش مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش  چیلان ، امروز سه‌شنبه ۳ خرداد، بورس کالا میزبان عرضه ۲۱۴ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم بود که با احتساب معاملات مچینگ، ۱۰۲ هزار و ۴۶۰ تن شمش مورد معامله قرار گرفت.

امروز ۵۲ درصد حجم شمش عرضه شده در بورس کالا مشتری نداشت! قیمت میانگین موزون شمش بلوم در معاملات امروز ۱۴۵۷۱ تومان به ازای هر کیلو بود و شمش ۳.۳ درصد کمتر از قیمت میانگین موزون هفته پیش، مورد معامله قرار گرفت. کاهش ۳.۳ درصدی قیمت شمش هم نتوانست باعث رونق بازار فولاد شود و بازار داخلی در یک رکود چندماهه به سر می‌برد.

امروز قیمت میانگین معاملات شمش در ایران، با احتساب ارز نیمایی ۵۸۶ دلار به ازای هر تن و با احتساب ارز آزاد ۴۸۰ دلار به ازای هر تن بود. در حال حاضر، ارزان‌ترین شمش جهان در بورس کالای ایران معامله می‌شود با این وجود این ارزانی باعث رونق بازار نشده است. نتیجه معاملات امروز را در جدول زیر ببینید.

شمش 1

2

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
شناسه مطلب : 42434
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی