شماره هفتم فصلنامه سروماندگار منتشر شد
فصلنامه سرو ماندگار، بعنوان نشریه تخصصی صنعت کاتالیست، از سال 98 فعالیت خود را آغاز نموده، بطوری که در این نشریه تلاش شده است تا در جهت ترویج صنعت کاتالیست ایران گام برداشته شود و نقطه نظرات مدیران و متخصصان صنایع مصرف کننده کاتالیست در کنار مقالات علمی از کاتالیست و فرایندهای کاتالیستی منتشر شود.

به گزارش  چیلان ، فصلنامه سرو ماندگار، بعنوان نشریه تخصصی صنعت کاتالیست، از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده، بطوری که در این نشریه تلاش شده است تا در جهت ترویج صنعت کاتالیست ایران گام برداشته شود و نقطه نظرات مدیران و متخصصان صنایع مصرف کننده کاتالیست در کنار مقالات علمی از کاتالیست و فرایندهای کاتالیستی منتشر شود.

از اینرو در شماره هفتم این فصلنامه، مصاحبه ها و یادداشت های اختصاصی درباره قانون جهش تولید، فرصت ها و چالش های پیشرو صنعت کاتالیست کشور، و آنچه که در بومی سازی کاتالیست های استراتژیک این صنعت به ثمر نشسته است و نیز مقالات علمی کاربردی درباره کاتالیست های مورد استفاده در فرآیندهای تولید گاز اتلین و گاز سنتز و نیز تشرحی فرایند تولید هیدروژن سبز و فولاد سبز آورده شده است.

شایان ذکر است با انتشار این شماره تعداد نگارندگان فصل نامه سرو ماندگار که با اندیشه و قلم خود صنعت نوین کاتالیست را در جهت ترویج آن همراهی نمودند، از یک صد نفر می گذرد. یقینا اندیشه، تلاش و نگاه ملی آنها گام های بزرگی بود تا برگ های زرینی به تاریخ صنعت کاتالیست کشور اضافه شود.

همچنین در این شماره از فصلنامه، از طرح مسئولیت اجتماعی شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو، با رویکرد درختکاری و شعار ” به احترام زمین” رونمایی شده است.

در ادامه این خبر کلیپ فصلنامه هفتم سرو ماندگار قرار گرفته است.

 

2

تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۰
شناسه مطلب : 43282
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی