شماره سوم فصلنامه سروماندگار توسط شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو به چاپ رسید
شماره سوم فصلنامه سروماندگار توسط شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو به چاپ رسید، نفت و گاز سرو به عنوان یکی از طلایه داران صنایع دانش بنیان به شمار می آید که در حوزه مواد پیشرفته و تولید کاتالیست برای صنایع پتروشیمی و پالایشی و فولاد فعالیت می نماید. فصلنامه سروماندگار توسط واحد روابط عمومی این شرکت دانش بنیان گردآوری و چاپ می شود.

به گزارش  چیلان ، نفت و گاز سرو به عنوان یکی از طلایه داران صنایع دانش بنیان به شمار می آید که در حوزه مواد پیشرفته و تولید کاتالیست برای صنایع پتروشیمی و پالایشی و فولاد فعالیت می نماید. فصلنامه سروماندگار توسط واحد روابط عمومی این شرکت دانش بنیان گردآوری و چاپ می شود که در این خصوص با سردبیر فصلنامه سرو ماندگار مصاحبه این انجام شده است که به شرح ذیل آمده است:

احسان ابراهیمی سردبیر فصلنامه سروماندگار در این رابطه گفت: نشریه “سرو ماندگار” به عنوان نخستین نشریه در حوزه کاتالیست است که با برجسته کردن اهمیت مساله بومی سازی کاتالیست، به انتشار مقالات و دستاوردهای علمی دانشمندان کشورمان در این حوزه می پردازد؛ که علاوه بر آن در هر شماره این نشریه به نشر آخرین اخبار و دستاوردهای صنعت کاتالیست در سطح بین الملل و نشر سرگذشت شرکت های موفق این حوزه پرداخته میشود.

ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون برخی از صنایع کشور حمایت سازنده و ملی گرایانه ای نسبت به مساله داخلی سازی کاتالیست داشتند، افزود: در نشریه سرو ماندگار با نگاهی جامع به نشر تجارب ماندگار حامیان بومی سازی صنعت استراتژیک کاتالیست در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای “ایران ساخت” پرداخته شده است.

فصلنامه

وی یادآور شد: اهمیت کاتالیست به عنوان یک کالای استراتژیک در صنایع کشور مانند قلب تپنده فرآیندهای شیمیایی می باشد که صنایع کشور وابستگی شدیدی به این کالا دارند.

ابراهیمی ضمن دعوت از مدیران، متخصصین و محققین حوزه کاتالیست برای ارسال مقالات و تجارب مدیریتی خود  افزود: شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو در حال حاضر بعنوان پیشگام تولید کاتالیست برای صنایع کشور به شمار می آید که با هدف نشر آخرین دستاوردهای حوزه کاتالیستی و نیز تجارب مدیریتی در این حوزه، اقدام به انتشار این فصلنامه نموده است، بطوری که مقالات علمی آن توسط اساتیدی به نام و با داشتن تجارب ارزنده ای در حوزه داوری برگزیده ترین نشریات تخصصی و معتبر این حوزه در سطح بین المللی، بازبینی و بررسی می گردد. لذا فصلنامه سرو ماندگار را میتوان حلقه ارزشی برای توسعه ارتباطات میان محققین، مدیران و متخصیین صنعت کاتالیست دانست.

سرو ماندگار

ابراهیمی که مدیر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو نیز است، افزود: این شرکت دانش بنیان در جهت هم افزایی میان متخصصین حوزه کاتالیست، در شرکت های مصرف کننده کاتالیست و شرکت های پیمانکار و مشاوره این حوزه تاکنون اقدام به برگزاری بیش از بیست کارگاه آموزشی نموده است که طبق نتایج نظرسنجی و تحقیقات صورت گرفته، اثر مثبتی بر افزایش سطح علمی و آگاهی مدیران و کارشناسان این حوزه و نیز افزایش راندمان و بهره وری سازمانی در حوزه تولید نیز داشته است که این خود اقدامی منحصر به فرد در حوزه صنایع تکنولوژی پیشرفته به شمار می آید.

وی ضمن ابراز خرسندی از تقارن چاپ شماره سوم فصلنامه سرو ماندگار با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) ، گفت: از مهمترین مطالب شماره سوم فصلنامه سرو ماندگار میتوان به مصاحبه و یادداشت های مدیران شرکت­های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت پالایش نفت شیراز و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان پیشگامان و حامیان صنعت کاتالیست ایران اشاره نمود.

شایان ذکر است که نخستین شماره فصلنامه سروماندگار همزمان با برگزاری نخستین همایش بومی سازی کاتالیست های صنایع پتروشیمی و پالایشی به چاپ رسید. علاقه مندان به دریافت این فصلنامه می توانند با واحد روابط عمومی شرکت نفت و گاز سرو تماس حاصل نمایند و یا نسخه الکترونیکی آن را از وبسایت این شرکت دریافت نمایند.

2

تاریخ انتشار : ۸ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
شناسه مطلب : 36549
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی