مناقصه فولاد مبارکه برای خرید ۱۵ هزار تن کک نفتی کلسینه
شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد مقدار ۱۵ هزار تن کک نفتی کلسینه (CPC) را از طریق برگزاری مناقصه بین المللی خریداری نماید.

به گزارش  چیلان ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد مقدار ۱۵ هزار تن کک نفتی کلسینه (CPC) را از طریق برگزاری منافصه بین المللی خریداری نماید.

خواهشمند است کلیه تامین کنندگان محترمی که قصد شرکت در این مناقصه را دارند بر اساس موارد زیر اقدام نمایند:

شرکت کنندگان در مناقصه لازم است اسناد مناقصه را براساس موارد درج شده در قسمت اول: Instruction to
Biders) اسناد مناقصه تکمیل نمایند .

ارسال اساسنامه مناقصه گر به همراه آخرین تغییرات آن به منظور معرفی صاحبان امضاء شرکت که در صورت نیاز فرم تفویض اختیار امضا اسناد مناقصه به شخص و یا اشخاص دیگر را امضا و تایید می نمایند.

تکمیل اسناد مناقصه بر اساس بند چهار قسمت دوم اسناد مناقصه (contract agreement. بنابراین به آن دسته از پیشنهادها با قیمت ثابت و خارج از فرمول قیمت درج شده در اسناد مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پاکت های حاوی پیشنهادها و اسناد مناقصه بایستی حداکثر تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ برابر با ۲۰۲۲/۱۱/۲۶ به آدرس مشخص شده در قسمت اول اسناد مناقصه ( Irifiction w thc Bidder) تحویل و رسید مربوطه دریافت گردد.

لازم به ذکر است شرکت فولاد مبارکه اصفهان حق رد و یا عودت آن دسته از اسناد مناقصه ای که حداقل یکی از موارد بالا را رعایت نکرده باشند نزد خود محفوظ می دارد.

مناقصه

2

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
شناسه مطلب : 45145
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی