حرکت انقلابی در صنایع ریخته‌گری
دکتر دامادی، مدیر عامل هلدینگ ساتکو در گفت‌وگو با خبرنگار چیلان در خصوص اهمیت تامین انرژی برای صنایع اظهار کرد: تامین انرژی بحث کلیدی در صنعت فولاد و قطعات ریخته‌گری است که نیازمند توجه جدی‌تر است؛ از این رو کمبود انرژی مثل کمبود برق می‌تواند باعث توقف خط تولید شود که این بحران بسیار جدی را برای تولید و اشتغال به همراه دارد.

به گزارش  چیلان ، دکتر دامادی، مدیر عامل هلدینگ ساتکو در گفت‌وگو با خبرنگار  چیلان  در خصوص اهمیت تامین انرژی برای صنایع اظهار کرد: تامین انرژی بحث کلیدی در صنعت فولاد و قطعات ریخته‌گری است که نیازمند توجه جدی‌تر است؛ از این رو کمبود انرژی مثل کمبود برق می‌تواند باعث توقف خط تولید شود که این بحران بسیار جدی را برای تولید و اشتغال به همراه دارد.

وی تاکید کرد: انرژی الکتریکی در خارج از کشور بر عکس ایران بسیار گران قیمت است این در حالی‌است که ما از این انرژی بهره‌مند نمی‌شویم و بهره وری تولیدات ما به این دلیل اندک است.

دامادی، در خصوص فعالیت اصلی هلدینگ ساتکو بیان کرد: ما توسط نیروهای دانش بنیان کلیه خط تولید قالب‌های ریخته‌گری را راه‌اندازی و تولید کردیم که این را می‌توان یک حرکت انقلابی در زمینه صنایع ریخته‌گری به حساب آورد.

وی افزود: هدف اصلی ما توسعه اتوماتیک‌سازی صنعت قطعه ریزی در کشور است؛ که با به کارگیری نیروهای جوان و با تکیه بر دانش و اطلاعات آنها این مهم محقق می‌شود.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶
شناسه مطلب : 45847
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی