ثبت پنجمین رکورد روزانه تولید کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا
مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا از ثبت پنجمین رکورد تولید در این مجتمع خبر داد و گفت: کارکنان پرتلاش این مجتمع در تاریخ ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با تولید ۵۳۸۰ تن کلاف گرم موفق به ثبت رکورد تولید روزانه دیگری شدند.

به گزارش  چیلان ،بهمن خلیلی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن اعلام خبر پنجمین رکورد تولید در این مجتمع گفت: کارکنان پرتلاش این مجتمع در تاریخ ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با تولید ۵۳۸۰ تن کلاف گرم موفق به ثبت رکورد تولید روزانه دیگری شدند. این در حالی است که در این مجتمع از ابتدای سال جاری تا کنون ۳ رکورد ماهانه تولید کلاف گرم نیز به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این رکورد در حالی به ثبت رسید که رکورد قبلی ۵۳۳۶ تن در تاریخ ۶ مهرماه سال جاری محقق شده بود.

خلیلی با اشاره به اینکه در افزون بر این رکورد کمّی، از نظر کیفیت هم کلاف‌های تولیدی بالای ۹۹ درصد است، خاطرنشان کرد: افزایش کیفی سطح محصول ارزش این رکورد را دوچندان ساخته است.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا تصریح کرد: در سال «تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین» برای چندمین بار است که رکوردهای روزانه و ماهانه در واحدهای مختلف تولید سبا شکسته می‌شود و این مهم نشان‌دهنده همدلی تمامی کارکنان در بخش‌های تولیدی و پشتیبانی در همه سطوح شرکت فولاد مبارکه است. با توجه به پیوستگی خطوط تولید در سبا، هماهنگی بین خطوط و کنترل فرایند تولید نقش بسزایی در افزایش کمّی و کیفی تولید دارد.

وی با بیان اینکه تجربه و تخصص کارکنان بخش‌های مختلف باعث کاهش ضایعات و توقفات اضطراری و افزایش سرعت تولید شده است ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی در تأمین قطعات و مواد موردنیاز خطوط تولید توانسته جایگاه اصلی خود را پیدا کند و نقش‌آفرین باشد.

وی عملکرد فولاد سبا از ابتدای سال جاری تا کنون را بیش از برنامه از پیش تعیین‌شده در ۸ ماه گذشته دانست و در پایان کسب این رکورد را به مدیریت، همکاران و شرکای کسب‌وکار گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

 

2

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴
شناسه مطلب : 45851
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی