اقدام عملی در بهبود مدیریت برق و گاز در فولاد خوزستان؛ امضای سه تفاهم‌نامه در حوزه مدیریت انرژی
در حاشیه اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد، دو تفاهم‌نامه در بهبود مدیریت برق و گاز فولاد خوزستان با دو شرکت دانش‌بنیان به امضا رسید.

به گزارش  چیلان ،در حاشیه اولین همایش تخصصی انرژی در صنعت فولاد که امروز ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن همایش هتل هما برگزار شد، با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و معاون فنی شرکت مشاور ساز آب اهواز و محمد‌رضا پاکباز مدیرعامل شرکت مشاور پیشگامان فولاد جنوب، تفاهم‌نامه امضا شد.

موضوع تفاهم‌نامه اول همکاری‌های فنی، پژوهشی کاربردی و بهینه‌سازی نیازمحور و اجرای پایلوت به منظور دست‌یابی به بهترین شاخص‌های مصارف آب و انرژی در شرکت فولاد خوزستان، با شرکت ساز آب اهواز به امضا رسید.

همکاری در شناسایی، پیاده‌سازی و راهبری آخرین فناوری‌های صرفه‌جویی در آب و انرژی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا و رها‌سازی فناوری‌های کم‌بازده، مطابق با زیر‌ساخت موجود در شرکت فولاد خوزستان مواردی هستند که اهداف تفاهم‌نامه را شامل می‌شوند.

با توجه به پیشتازی شرکت فولاد خوزستان در حرکت به سوی بهینه سازی مصرف آب و انرژی با چشم انداز جامع توسعه انرژی‌های پاک، با حداقل تولید گازهای گلخانه‌ای در حوزه صنعت فولاد و صنایع معدنی، تفاهم نامه‌‌ی دیگری با شرکت مشاور پیشگامان فولاد جنوب به منظور دستیابی به دانش فنی و ساز و کار اجرایی تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی به امضا رسید.

همچنین موافقت نامه‌ای میان شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و گروه مپنا به منظور احداث نیروگاه، با حضور محمد مدنی‌فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه مپنا به امضا رسید‌.

فولاد خوزستان 1 4
فولاد خوزستان 2 1

2

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱
شناسه مطلب : 46240
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی