حضور تمامی «شرکت‌های بزرگ معدنی و فولادی» در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد / تفاهم نامه‌ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی
به گزارش دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، تمامی شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی حضور فعالی دارند و به ارائه نیازها و فرصت های بومی سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد می پردازند.

به گزارش  چیلان ،این رویداد تخصصی که به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، به مدت سه روز (از ۲۰ الی ۲۲ دی ماه) در هتل المپیک تهران برگزار می شود، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی کشور همانند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، آهن و فولاد ارفع، فولاد آلیاژی ایران و … حضور دارند.

گفتنی است، رویکرد نمایشگاه تخصصی بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، بهم رسانی نیازها و فرصت های بومی سازی و ساخت داخل و همچنین توانمندی های سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان است. به گفته دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، این رویکرد عملیاتی در سه دوره قبلی جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، منتج به انعقاد بیش از ۴۰۰ تفاهم نامه و قرارداد با صرفه جویی ارزی بیش از ۱ میلیارد دلار شده است.

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی فولاد، میز تعمیق ساخت داخل در چهارمین دوره این رویداد شامل تفاهم نامه ها  و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می باشد که جزئیات آن به زودی توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

پوستر جدید

 

2

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۷
شناسه مطلب : 46485
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی