از فردا تا پنج شنبه هفته جاری در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد انجام می شود: ارائه نیازهای داخلی سازی در غرفه های شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی / شروع نمایشگاه از فردا
نمایشگاه جامع بومی سازی و حمایت از تولید داخل در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با حضور تمامی شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و با حضور بیش از 120 شرکت و تأمین کننده زنجیره آهن و فولاد کشور در 5 سالن نمایشگاهی برگزار می شود.

به گزارش  چیلان ،نمایشگاه جامع بومی سازی و حمایت از تولید داخل در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با حضور تمامی شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت و تأمین کننده زنجیره آهن و فولاد کشور در ۵ سالن نمایشگاهی برگزار می شود.

شرکت های بزرگ فولادی و معدنی کشور نظیر: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی گل‌گهر، گروه ملی فولاد ایران، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، آهن و فولاد ارفع، فولاد آلیاژی ایران و … در این نمایشگاه غرفه دارند و به اعلام فرصت های ساخت داخل در غرفه شرکت های خود می پردازد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی فولاد، ۶ پنل تخصصی همانند هم اندیشی چالش محور تولید کنندگان، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان با شرکت های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولین صنعتی کشور با امضای قراردادها و تفاهم نامه هایی در حوزه بومی سازی و توسعه تکنولوژی در این رویداد اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی، با حضور و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، به مدت سه روز (از ۲۰ الی ۲۲ دی ماه) در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، بازدید از بخش نمایشگاهی این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

نمایشگاه فولاد 3

2

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
شناسه مطلب : 46695
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی