معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي :مجوز ۴۰ شهرک فناوری را اخذ کرده ایم /صنایع کوچک نقش مهمی در زنجیره ارزش، صنایع فولادی دارند
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي در چهارمین جشنواره ملی فولاد ایران گفت: صنایع کوچک امروزه نقش مهمی در زنجیره ارزش، صنایع فولادی و بنگاه های کوچک و متوسط دارند.

به گزارش  چیلان ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در چهارمین جشنواره ملی فولاد ایران گفت: صنایع کوچک امروزه نقش مهمی در زنجیره ارزش، صنایع فولادی و بنگاه های کوچک و متوسط دارند.

علی رسولیان گفت:  در حال حاضر شاهد کاهش واحدهای تعطیل و رونق در واحدها هستیم و همچنین نقش بنگاه های بزرگ پررنگ تر شده است.

وی افزود: بنگاه های بزرگ نیازمند توسعه فناوری های جدید هستند و ما به عنوان متولی صنایع کوچک در تلاش برای ارتباط با بنگاه های بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: ۶شهرک فناوری ایجاد شده که بنگاه های بزرگ در آن فعالیت دارند و مجوز ۴۰ شهرک فناوری را اخذ کردیم و این امر نیازمند فعالیت و همکاری بنگاه های بزرگ در این بنگاه ها است و موضوع مهم دیگر تامین نیازهای فناورانه بنگاه های بزرگ است.

رسولیان گفت: ما ۲۵ فناور در سطح کشور ایجاد کردیم اینها نیاز فناوری بنگاه های بزرگ را شناسایی می‌کنند و مشاوران، پس از شناسایی آنها را به متولیان امر متوصل می کنند.

وی گفت: همچنین برای کمک به بنگاه های کوچک ۶۵۰تا کارگاه ایجاد کردیم و۲۲۸رویداد استارتاپی در این مسیر ایجاد شده است که نیازمند کمک های بنگاه های بزرگ هستند تا تبدیل به شرکت های دانش بنیان شوند.

رسولیان در پایان گفت: در هر صورت ما می توانیم به نیازهای فناورانه و توسعه فناوری بنگاه های بزرگ کمک کنیم تا هم پای فعالین صنعت دنیا پیش رویم.

2

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
شناسه مطلب : 46740
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی