عضو هیات عامل ایدرو و معاون سابق وزیر صمت در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران:در چهارمین جشنواره فولاد به رویکردهای دانشی در بومی‌سازی توجه ویژه شده است
عضو هیات عامل ایدرو و معاون سابق وزیر صمت در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: امروز فولاد یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور است و ارزبری صنعت فولاد کشور با پویش‌های بومی‌سازی و حمایت از ساخت داخل که با جشنواره فولاد تسریع شد به نصف رسید.

به گزارش  چیلان ، دکتر صادقی نیارکی گفت:امروز فولاد یکی از پیشران‌های اقتصادی کشور است و ارزبری صنعت فولاد کشور با پویش‌های بومی‌سازی و حمایت از ساخت داخل که با جشنواره فولاد تسریع شد به نصف رسید.

وی افزود: فولاد در خودکفایی به حدکمال رسیده است و زنجیره ارزش در صنعت فولاد رو به پیشرفت است. همچنین در چهارمین جشنواره به رویکردهای دانشی در بومی‌سازی توجه ویژه شده است.

وی بیان کرد: ما مناطق کشور را به ۴ منطقه تقسیم کردیم ؛ منطقه ۱ و ۲ منطقه کمتر برخوردار هستند که حدود۶۶ شهرستان در منطقه۱ قرار گرفته است‌.

نیارکی گفت: این جشنواره و این رویداد زمینه مناسبی است برای رسیدگی بیشتر به این مناطق کمتر برخوردار است هم به لحاظ مالی و هم اشتغال.

وی گفت: عقد تفاهم‌نامه با صرفه‌جویی بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون یورو در حاشیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد صورت گرفته است.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲
شناسه مطلب : 46825
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی