اعلام نتایج مرحله اول آزمون استخدام سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه
نتایج مرحله اول فرآیند استخدام (آزمون‌ کتبی) سال 1401 که در تاریخ‌های 24 و 25 آذرماه سال جاری برگزار شده بود اعلام شد.

به گزارش  چیلان ،ضمن عرض تبریک  به مناسبت ایام سی امین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان«تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» نام نهاده شده است، به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در مرحله اول فرآیند استخدام شرکت فولاد مبارکه (آزمون‌کتبی) می رساند نتایج و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله که در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ آذرماه سال جاری برگزار شد، از طریق سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir در تاریخ ۲۷ دی ماه اعلام و منتشر شده است.

با عنایت به اهمیت موضوع و سؤالات متعددی که در این حوزه مطرح می باشد، شایسته است از سوی داوطلبان عزیز به نکات زیر توجه لازم مبذول گردد.

مراحل بعدی پس از آزمون کتبی:
در این مرحله، داوطلبانی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند از بالاترین نمرات (به میزان چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی)، «مجاز به ادامه فرآیند ارزیابی» شده‌اند و مراحل بعدی ارزیابی شامل: کانون ارزیابی شایستگی، معاینات طب کار و هسته گزینش می باشد که در نهایت به تدریج و بر اساس نیاز شرکت تعداد۱۱۰۳ نفر از این داوطلبان که تمام مراحل فرایند را با موفقیت طی نموده باشند به صورت قرارداد موقت و طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب شرکت خواهند شد.

نکات قابل توجه داوطلبانی که برای ورود به مرحله بعدی ارزیابی، مجاز شده اند:
الف)- داوطلبانی که مجاز به ورود به مرحله بعدی اعلام شده اند چنانچه مدارک مخدوش در سامانه بارگذاری نموده باشند، برای ورود به مرحله بعدی مجاز نخواهند بود و از ادامه فرایند حذف خواهند شد.

ب)- داوطلبان مجاز شناخته شده، جهت انجام کنترل مدارک بایستی در تاریخ، ساعت و مکانی که در سامانه ثبت نام دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد، مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب در زمان و مکان مشخص شده، به منزله انصراف ایشان از ادامه مراحل ارزیابی است.

ج)- همراه داشتن اصل مدارک ذیل توسط داوطلب، در زمان کنترل مدارک الزامی می باشد:

۱- اصل مدرک تحصیلی که برمبنای آن در آزمون شرکت نموده اند.
۲- اصل شناسنامه
۳- اصل کارت ملی
۴- اصل کارت پایان خدمت
۵- دو قطعه عکس
۶- تصویر سابقه معتبر پرداخت حق بیمه و همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به سامانه تامین اجتماعی (گواهی ریز حقوق و دستمزد) برای داوطلبانی که سابقۀ کار خود را در سامانۀ ثبت نامی اعلام نموده اند.
۷- مدرک ایثارگری که از طریق سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل دریافت باشد، (برای داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگری)

ج)- پس از انجام مرحله کنترل مدارک، نفرات مجاز شده، برای حضور در فرآیندهای: غربالگری سلامت روان، طب کار و کانون ارزیابی مهارتی و شایستگی‌های رفتاری(برای مقطع دیپلم) یا حضور در کانون ارزیابی شایستگی‌های تخصصی و رفتاری (برای رده کارشناسی)، از طریق سامانه ثبت نام یا ارسال پیامک دعوت خواهند شد.

د)- مجددا تاکید می گردد افرادی که در لیست چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند و در مرحله کنترل مدارک قادر به ارائه اصل مدرک (که به استناد آن مجاز به شرکت در آزمون شده اند) نباشند، به هیچ وجه مجاز به ادامه مراحل بعدی نخواهند بود و نتیجه آزمون آنان، «غیرمجاز برای ادامه فرآیند» خواهد بود.

ه) – افرادی که گواهی سابقه کار معتبر از سازمان تامین اجتماعی یا از صندوق بازنشستگی ذیربط در سامانه ارائه ننموده اند و در لیست چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند، در صورت عدم صحت یا عدم امکان ارائه گواهی مذکور، به هیچ وجه مجاز به ادامه مراحل بعدی نخواهند بود.

و)- با توجه به اینکه کلیه اطلاع‌رسانی‌های فرآیند ارزیابی از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه انجام خواهد شد، لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه‌ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، به طور مستمر به سامانه دانشگاه مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی فرآیند، موجب هیچگونه حقی برای وی نمی شود.

ز)- پاسخ گویی به هرگونه سوال احتمالی داوطلبان، صرفاً از طریق رایانامه (ایمیل) ستاد آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی azmoon@of.iut.ac.ir یا شماره تماس ۰۳۱۳۳۹۱۵۳۲۶  انجام خواهد شد.

ح)- کارنامه نمرات آزمون کتبی و ارزیابی شایستگی کلیه داوطلبان(اعم از مجاز و غیر مجاز) متعاقباً و پس از اتمام فرآیند کانون ارزیابی شایستگی، از طریق همین سامانه، بارگذاری و اعلام خواهد شد.

2

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
شناسه مطلب : 46983
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی