ایمیدرو تسهیل، تسریع و اجرای برنامه‌های فولاد مبارکه را دنبال می‌کند
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور، تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

به گزارش  چیلان ، محمدرضا موثقی‌نیا، رئیس هیئت عامل ایمیدرو، در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با حضور معاونان و مدیران ایمیدرو و مدیرعامل و جمعی از معاونان فولاد مبارکه برگزار شد؛ اظهار داشت: بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش، استراتژی‌ای است که در فولاد مبارکه باید دنبال شود.

وی اعلام کرد: فولاد مبارکه دارای پروژه‌های متعدد توسعه‌ای است که احداث واحد نورد گرم ۲ و نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی و مشارکت در پروژه ملی انتقال آب ازجمله برجسته‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور، تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

مدیرعامل فولاد مبارکهفولاد مبارکه دارای ۱۷ پروژه توسعه‌ای است
در ادامه این جلسه، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز گفت: اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده فولاد مبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد.

وی گفت: فولاد مبارکه دارای ۱۷ پروژه توسعه‌ای است که عمده آن در حوزه‌های ارتقای ظرفیت تولید و تأمین انرژی است.

فولاد مبارکه با تولید ۱۱.۴ میلیون تن،   بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان  است
طیب‌نیا با تشریح اقدامات و برنامه‌های فولاد مبارکه گفت: این شرکت از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود و همچنین بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (۱۱.۴ میلیون تن) است.

وی با اشاره به ۵ استراتژی این شرکت برای افزایش سهم جهانی، افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده فولاد مبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
شناسه مطلب : 55818
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی