نتیجه معاملات میلگرد در بورس کالاجهش ۱۶۰۰ تومانی قیمت میلگرد همزمان با ضعف مشهود تقاضا/نتیجه معاملات میلگرد در بورس کالا
امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه، ۱۶۰ هزار تن انواع میلگرد شاخه در بورس کالا عرضه شد که ۱۱۸ هزار تن آن میلگرد پرمصرف ساختمانی ( سایز ۱۲ تا ۲۰) بود و با احتساب معاملات مچینگ، حدود ۳۲ هزار تن معادل یک چهارم از این عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت!

به گزارش  چیلان ، امروز چهارشنبه ۵ بهمن ماه، ۱۶۰ هزار تن انواع میلگرد شاخه در بورس کالا عرضه شد که ۱۱۸ هزار تن آن میلگرد پرمصرف ساختمانی ( سایز ۱۲ تا ۲۰) بود و با احتساب معاملات مچینگ، حدود ۳۲ هزار تن معادل یک چهارم از این عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت!
نتیجه معاملات امروز را در جدول زیر ببینید.

قیمت میانگین موزون میلگرد مرسوم بازار (۱۲ تا ۲۰) در معاملات امروز نزدیک به ۲۰ هزار تومان ( ۱۹۶۳۴ تومان) در هر کیلو به ثبت رسید که به معنای افزایش حدود ۱۶۰۰ تومانی (۹ درصد) قیمت کشف‌شده میلگرد نسبت به قیمت معاملات هفته پیش آن است! این در حالی است که در معاملات هفته جاری، قیمت شمش ۴/۷ درصد افزایش یافته بود یعنی افزایش قیمت میلگرد، دو برابر افزایش قیمت شمش بوده است!

در معاملات امروز میلگرد، بیشترین میانگین قیمت مربوط به فولاد سرمد ابرکوه بود و سپید فراب کویر و گروه صنعتی درپاد تبریز در رتبه های بعدی قیمت قرار گرفتند.

میلگرد 8

2

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶
شناسه مطلب : 47292
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی