اخبار فوریمدیرعامل جدید فولاد خراسان معرفی شد/ طهمورث جوانبخت از مبارکه به خراسان رفت
طهمورث جوانبخت از امروز سکاندار فولاد خراسان خواهد شد،جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه (فولاد) است و از امروز سکاندار فولاد خراسان (فخاس) می‌شود.

به گزارش  چیلان  از منابع موثق،طهمورث جوانبخت از امروز سکاندار فولاد خراسان خواهد شد.

جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه (فولاد) است و از امروز سکاندار فولاد خراسان (#فخاس) می‌شود.

شنیده های  چیلان  حاکی از این است که دیشب جلسه هیات مدیره با حضور اعضای جدید هیات مدیره فولاد خراسان و بدون حضور طهمورث جوانبخت تشکیل شده است و ایشان به عنوان مدیرعامل جدید #فخاس تعیین شده‌اند. بدین ترتیب جوانبخت از امروز سکاندار فولاد خراسان است.

جوانبخت یکی از مدیران توانمند و خوشنام صنعت فولاد کشور است که علاوه بر سمت‌های اجرایی در حوزه‌های علمی و پژوهشی نیز فعال بوده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی و دکترای DBA است. این مدیر صنعتی پیش از این عضو موظف هیأت مدیره و معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده است.

از دیگر سوابق وی می توان به عضویت هیأت مدیره شرکت بورس کالای ایران، معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه، رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری هولدینگ توکا فولاد متشکل از حدود ۳۰ شرکت تخصصی، رئیس هیأت مدیره شرکت انتقال آب صنایع و معادن (خراسان )، مدیر پشیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه اشاره نمود.

وی با سابقه بیش از بیست سال در صنعت فولاد وحضور موفق در مناصب مدیریتی ارشد و معاونت‌های مختلف فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز خاورمیانه از تجربه ارزشمندی است و انتصاب وی خبری خوب برای صنعت فولاد کشور است.

با توجه به سوابق مدیریتی جوانبخت که خود از خانواده فولاد کشور است و سال‌ها در حوزه مدیریتی فولاد کشور بوده است امیدواری زیادی وجود دارد تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش شرکت فولاد خراسان باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱
شناسه مطلب : 47868
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی