برای اولین بار صورت گرفت:کسب تقدیرنامه دو ستاره جایزۀ ملی تعالی سازمانی در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
شرکت فولاد سفیددشت در بیستمین همایش جایزۀ ملی تعالی سازمانی، موفق شد در اولین سال حضور در این فرآیند، تقدیرنامه دو ستاره جایزۀ ملی تعالی سازمانی را دریافت نماید.

به گزارش چلان،جمشید علی بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت اظهار کرد: توفیق دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور، مسلما مایه افتخار و نشان دهنده عزم جدی شرکت جهت حفظ و ارتقاء جایگاه رقابتی خود در فضای کسب و کار است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان به آینده و مسیر پیش‌رو  و دست‌یابی به چشم‌انداز سازمان امیدوار بود که تعالی به یک باور و فرهنگ در سازمان تبدیل شود.

غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیددشت ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد: بدیهی است این موفقیت در سایه حمایت­‌های هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت و به یمن تلاش­ بی‌وقفه همکاران شرکت بوده است و بی‌شک مهمترین عامل ایجاد انگیزه در این امر، همدلی کارکنان در دستیابی به هدف مشترک بهبود مستمر و قرار گرفتن شرکت در مسیر تعالی است.

وی در ادامه افزود: هدف، دریافت گواهینامه یا برگزیده شدن نیست بلکه مهم آن است که بدانیم در چه حوزه‌هایی راه صحیح را در پیش گرفته و در چه حوزه‌هایی کاستی هایی وجود دارد و باید برنامه های آن بهبود یافته و از کیفیت بیشتری برخوردار شود.

معصومی در پایان اظهار کرد: طبق نقشه راه تعالی شرکت، کسب رتبه های بالای تعالی در سال های آتی، در دستور کار شرکت فولاد سفیددشت قرار دارد.

2

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۸
شناسه مطلب : 47944
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی