ارتقای رکورد ماهیانه تولید در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
در پایان دومین ماه از سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، تلاشگران واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید ۸۴۲۵۵ تن آهن اسفنجی علاوه بر ارتقای ۱۰۰۵ تنی رکورد ماهیانه نسبت به فروردین ماه همین سال، موفق به تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه دو ماهه تولید شدند.

به گزارش  چیلان ، در پایان دومین ماه از سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، تلاشگران واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تولید ۸۴۲۵۵ تن آهن اسفنجی علاوه بر ارتقای ۱۰۰۵ تنی رکورد ماهیانه نسبت به فروردین ماه همین سال، موفق به تحقق ۱۱۵ درصدی برنامه دو ماهه تولید شدند.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت ضمن تقدیر از حمایتهای مدیریت عالی شرکت، دستیابی به این موفقیتها را مرهون تلاش کلیه کارکنان و پیمانکاران دانست و افزود: علیرغم تمامی موانع و محدودیت‌ها در مسیر تولید، مجموعه فولاد سفیددشت همانند دو سال گذشته مصمم به حفظ روند تولید پایدار و ایمن خود می باشد.

دکتر سلیمانی با اشاره به در پیش بودن برنامه راه اندازی واحد اکسیژن به عنوان یکی از پیش نیازهای مهم پروژه فولادسازی و ریخته گری، برای تسریع در به سرانجام رساندن این طرح به عنوان نخستین واحد ذوب و ریخته گری در بین ۷ طرح فولاد ملی تا پایان امسال ابراز امیدواری کرد.

2

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵
شناسه مطلب : 42330
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی