معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور صبح امروز در جشنواره «مسیر زآینده»: فولاد مبارکه با نگاهی عملیاتی وارد عرصه نوآوری شده است
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور صبح امروز در جشنواره «مسیر زآینده» گفت: امروز شرکت فولاد مبارکه با یک نگاه عملیاتی وارد عرصه نوآوری شده و از طریق نوآوری ارزش افزوده ایجاد می‌کند که اقدام قابل تقدیری است. شرکت‌های بزرگ موفقی مثل فولاد مبارکه می‌توانند سرمایه‌گذاری خطرپذیر داشته باشند.

به گزارش  چیلان ،روح‌الله دهقانی فیروزآبادی گفت: بسیار خوشحال کننده است که در چنین رویدادی شاهد این هستیم که شرکت معظم فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین، موثرترین و پیشروترین کارخانه فولادسازی کشور با تغییر نگاه واقع گرایانه در عرصه نوآوری و توسعه صنعتی کشور وارد شده و موجبات توسعه و تحکیم علم و صنعت کشور را فراهم آورده است.

دهقانی افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تعهد دارد از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارد برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

وی ادامه داد:امروز بزرگترین مسئولیت اجتماعی امیدآفرینی به نسل جوان کشور است، بنابراین مجموعه‌های بزرگ باید با صبوری خطرپذیری کنند.

وی بیان کرد: همه دارایی شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری نیست، بلکه مغز متفکر و مولد است؛ شرکت‌های دانش‌بنیان نباید از عرضه توانمندی‌های خود ترس داشته باشند.

وی در پایان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان موفق، ایجادکننده ارزش افزوده بالا هستند؛ شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار و خط‌شکن در عرصه‌های نوآوری کشور خواهد بود.

photo ۲۰۲۳ ۰۲ ۲۵ ۱۶ ۲۷ ۳۵

2

تاریخ انتشار : ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸
شناسه مطلب : 48119
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی