کک طبس، کارفرمای برتر استان خراسان جنوبی
شرکت کک طبس، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است که نزدیک به دو دهه پیش مجوز ایجاد یک کارخانه کک سازی در شهرستان طبس را دریافت کرد و در حال حاضر با ظرفیت ۳۳۰ هزار تن به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش  چیلان ،مدیرعامل شرکت کک سازی طبس گفت: کسب عنوان کارفرمای برتر استان خراسان جنوبی در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر در سال ۱۴۰۱ و دریافت لوح تقدیر، ماحصل تلاش همکاران و کارگران این شرکت در حمایت از رشد تولید و تعامل موثر با سازمان تامین اجتماعی بوده است.

دکتر علی نصیری افزود: بدون تردید دریافت این لوح تقدیر مرهون تلاش های خستگی ناپذیر نیروی کار شرکت کک سازی طبس به عنوان شرکای تامین اجتماعی تنها با همدلی و همراهی مستمر مسئولان سازمان تامین اجتماعی، استاندار خراسان جنوبی، فرماندار طبس و سایر مقامات این استان میسر شده است.

مدیرعامل شرکت کک سازی طبس تاکید کرد: دریافت لوح تقدیر و انتخاب کارفرمای برتر استان خرسان جنوبی در سال جاری بر اساس ارزیابی ها و ممیزی های دقیق اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینه ارسال به ‌موقع لیست و پرداخت حق بیمه و اعلام دستمزد واقعی کارگران شرکت کک طبس، افزایش تعداد نیروی کار، استفاده بهینه از خدمات و سامانه‌های غیرحضوری تأمین ‌اجتماعی، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار، خوش‌حسابی و پرداخت به ‌موقع اقساط، توجه به شاخص‌های فرهنگی محیط کار مانند برگزاری نماز جماعت، ارتقای سطح دانش و بینش کارگران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی عملی شده است.

وی تاکید کرد: خوش حسابی و انتخاب کارفرمای برتر استان خراسان جنوبی در سال جاری وظیفه ما را در استقرار نظم و انضباط مالی و کاری در این شرکت بیشتر کرده است تا بتوانیم با برنامه ریزی و تلاش همکاران رشد و توسعه بیشتر این شرکت بزرگ تولید کننده کک را تداوم بخشیم.

نصیری با بیان اینکه این جشنواره هرسال برای معرفی کارفرمایان برتر از سوی سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود، گفت: هرچند که در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر کشور در سال ۱۴۰۱ از مدیرعامل شرکت کک طبس به عنوان کارفرمای برتر استان خراسان جنوبی توسط سازمان تامین اجتماعی با اهدای لوح تقدیر شد ولی این لوح به همه همکاران زحمتکش ما در شرکت کک طبس تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت کک سازی طبس با اشاره به اهمیت تولید کک در زنجیره تولید محصولات فولادی و صنعتی کشوراظهارداشت: هم اکنون ۵۰ درصد ذغال سنگ کشور در منطقه طبس تولید می‌شود و پهنه‌های معدنی آن به ‌دلیل وجود معادن مکانیزه، مانع از ایجاد مشکلات زیست‌محیطی در این منطقه می‌شود و این ضمن کاهش فقر و معضلات اجتماعی، زمینه ایجاد ارزش‌افزوده بیشتری را در استان خراسان جنوبی فراهم می‌کند.

نصیری با بیان اینکه بیشتر مشتریان ما فولادسازان کوره‌بلند هستند و کک تولیدی نیز در سه سایز مختلف انجام می‌شود، افزود: شرکت کک طبس هم اکنون سه سایز کک شامل کک دانه ‌بندی مختص صنایع فروآلیاژ و کوره‌های قوس، کک کوره‌بلند ویژه کارخانجات فولادی نظیر ذوب‌آهن اصفهان و کک صادراتی که مناسب صنایع ریخته‌گری است را تولید و در اختیار صنایع مختلف کشور قرار می دهد.

2

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱
شناسه مطلب : 48436
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی