تقدیر استاندار یزد از موفقیت شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی
مراسم تجلیل از صادرکنندگان استان یزد در سال۱۴۰۰ با همت اتاق بازرگانی استان و حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت یزد و همچنین با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش  چیلان ،استاندار یزد دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های گرانبهای شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در حوزه صادرات به ویژه صادرات غیر نفتی اظهار داشت: حضور مستمر ایران اسلامی در صحنه های بین المللی با حمایت و تلاش مدیران رقم خورده که ضمن اهتمام به کسب درآمد حلال، به تولید و صادرات محصول مناسب همت گمارده اند.

مهران فاطمی همچنین یادآور شد: مروری بر تلاشهای حوزه صادرات استان یزد فرصت مغتنمی جهت یادآوری افتخارات و تجلیل از پیشتازان عرصه توسعه اقتصاد بین الملل است.

وی کسب عنوان صادرکننده برگزیده سال۱۴۰۰، سالی که مباحث اقتصادی مبنای شعار سال واقع شده بود را به محمد جواد عسکری، مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی به عنوان یکی از برترین صادرکنندگان استان تبریک گفته و افزود: فعالیتهای صادقانه جنابعالی که در حوزه صادرات غیر نفتی تلاش مضاعفی داشته اید را تبریک گفته و خدمات ارزشمندتان را ارج می نهیم.

استاندار یزد در نهایت خاطرنشان کرد: سلامتی، سعادت و توفیق روز افزونتان را در اعتلاء و پیشرفت این خطه و خدمت به مردم شریف استان یزد از خدای متعال مسئلت می نماییم.

یادآور می شود شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد از زیرمجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است که در زمینه تولید کابل های مخابراتی، فیبر نوری و توسعه ارتباطات فعالیت می کند.

2

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴
شناسه مطلب : 43871
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی