رکوردشکنی صبا فولاد خلیج فارس با کاتالیست‌های خوارزمی
شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های شرکت گسترش فناوری خوارزمی در تولید خود رکورد زد.

به گزارش  چیلان ، شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم (HBI) در کشور و با ظرفیت ۱,۵۰۰,۰۰۰ تن در سال است. این مجموعه در دیماه ۱۴۰۱ پس از تخلیه کاتالیست‌های واحد احیا خود که از خارج کشور تهیه شده بود، برای اولین بار کاتالیست‌های DRI خوارزمی را در ریفرمر خود بارگذاری کرد و در بهمن ماه مجددا واحد احیا این مجموعه آغاز به کار کرد.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های خوارزمی بعد از ۵ سال توانست رکورد تولید خود را بشکند و به تولیدی ورای انتظار مجموعه دست یابد. این شرکت برای اولین بار، نه تنها به ظرفیت اسمی واحد (۱۸۸ تن بر ساعت) رسید، بلکه از این ظرفیت نیز عبور کرده و به رکورد ۱۹۰ تن بر ساعت دست پیدا کرد که در تاریخ بهره ­برداری این واحد بی­سابقه بود.

شرکت گسترش فناوری خوارزمی مفتخر است که کاتالیست‌های تولیدی این شرکت در سال رونق تولید ثبت رکورد جدیدی را در یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فولاد کشور به ارمغان آورده و بار دیگر کیفیت برتر محصولات خود نسبت به نمونه‌های خارجی را به تصویر کشید.شرکت صبا فولاد خلیج فارس پس از بارگذاری کاتالیست‌های شرکت گسترش فناوری خوارزمی در تولید خود رکورد زد.

photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۱۶ ۱۷ ۵۴ ۴۶

2

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹
شناسه مطلب : 49067
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی