برگزاری هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مجتمع اپال پارسیان سنگان
اردشیر عسگری، مدیر مجتمع اپال پارسیان سنگان در خصوص برگزاری هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE گفت: با نظارت بیشتر و مستمر در تلاش هستیم محیط کار سالم‌تری برای کارکنان مجموعه فراهم سازیم.

به گزارش  چیلان ، اردشیر عسگری، مدیر مجتمع اپال پارسیان سنگان در این باره اظهار کرد: هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با حضور دکتر بهمنی کارشناس ارشدایمنی سازمان ایمیدرو و مدیران واحدهای تابعه برگزار و در آن، از تلاش و همت مدیران و کارکنان این مجتمع تقدیر نمود.

وی، دوره مذکور را نقطه عطفی در جهت روشن شدن نقاط قوت و ضعف شرکت برشمرد و گفت: با نظارت بیشتر و مستمر در تلاش هستیم محیط کار سالم‌تری برای کارکنان مجموعه فراهم سازیم.

دکتر بهمنی، کارشناس ایمنی سازمان ایمیدرو با اشاره به اینکه در فرایند ممیزی، بخش‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، آموزش و پسماند ارزیابی خواهند شد، ابراز امیدواری کرد: با تلاش، همراهی و پیگیری همکاران در واحدهای مربوطه، چشم‌انداز هدف صفر در سطح مجموعه ایمیدرو محقق خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در ادامه فرایند ممیزی، از خط کارخانه تولید گندله، دفتر فنی و آموزش و همچنین امور قراردادها بازدید میدانی و نتایج و انطباق داده‌ها به سمع و نظر مدیران مجموعه خواهد رسید.

2

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
شناسه مطلب : 50857
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی