مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دیدار از شرکت فولاد غدیر مطرح کرد:کارخانه‌ها خط مقدم جبهه تولید هستند
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در بازدید از شرکت فولاد غدیر ضمن تشکر از زحمات کارکنان این شرکت در رده‌های مختلف کارخانه را خط مقدم جبهه تولید معرفی کرد.

به گزارش  چیلان ، صبح امروز شش تیر ماه، سیدابوتراب فاضل مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و سیدمازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با هیئت همراه به استان یزد سفر کرده و از شرکت فولاد غدیر ایرانیان بازدید کردند.

هدف از این سفر دوروزه بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد غدیر ایرانیان، حضور در فولاد آلیاژی ایران و بازدید از شرکت گندله‌سازی و کنسانتره عصر نوین بهاباد عنوان شد.

در این رویداد حسینی نسبت به زحمات فرشاد و همکارانش در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان اظهار قدردانی کرد و گفت: به قول امام بهشتی یک ملت بود چون انسانی پرتلاش و کم‌توقع بود.

وی افزود: در مجموعه غدیر ایرانیان این موضوع از درب ورود تا سایت دیده می‌شود.

حسینی همچنین از پاکسیما، مدیر کارخانه غدیر ایرانیان نیز بابت بیش از ۳۰ سال تلاش در صنعت فولاد کشور نیز قدردانی کرد.

وی گفت: دکتر فاضل انسانی کاردان در حوزه فولاد است و این منش و دیدگاه که به اشتیاق از مهندس فرشاد تعریف می‌کنند قابل‌ستایش است.

او تصریح کرد: دلیل حضور در سایت غدیر ایرانیان فقط دیدن کارکنان پرتلاش این مجموعه و ذکر خداقوت است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر همچنین گفت: خدمات شرکت غدیر ایرانیان در تولید آهن اسفنجی سرآمد است.

وی همچنین اظهار کرد: موضوع اقتصادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و شرکت فولاد غدیر ایرانیان جزو برترین‌های کشور در توسعه اقتصادی به‌ویژه در حوزه آهن اسفنجی است.

حسینی با تاکید بر اینکه نظم و انضباط در شرکت فولاد غدیر ایرانیان مشهود است، بیان کرد: کارخانه خط مقدم جبهه تولید است و شرکت فولاد غدیر ایرانیان با بهترین نیروها و بهترین عملکرد به ویژه در حوزه آهن اسفنجی فعالیت می کند.

وی با توجه به اینکه شعارهای اقتصادی در سال‌های پی در پی به عنوان شعار سال قرار گرفته و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، تاکید کرد: مدیریت مدیران صنعتی مفید و موثر است پس باید در انتخاب مدیران دقت کنیم.

حسینی اظهارداشت: در زمینه مدیریت باید از حضرت علی علیه‌السلام الگو بگیریم و به دلیل اینکه در آستانه عید غدیر هستیم، باید عید غدیر به بهترین نحو گرامی داشته شود چرا که واقعه غدیر افتخار ما است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در ادامه درباره مدیریت اسدالله فرشاد در شرکت فولاد غدیر ایرانیان گفت: خدمات موثر مهندس اسدالله فرشاد در تولید آهن اسفنجی ایران ستودنی است. ایشان از نویسندگان اولین کتب آهن اسفنجی است و مرد فولاد ایران لقب گرفته است.

وی افزود: با مدیریت مدیران شایسته استفاده از انرژی به توسعه ختم می‌شود و در صورتی که در گزینش مدیر دقت نشود انرژی مصرفی هم هدر می‌رود و به توسعه نمی‌رسد.

 

2

تاریخ انتشار : ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
شناسه مطلب : 51021
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی