مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان خبر داد:اولین گام فولاد شادگان در مسیر صادرات آهن اسفنجی / فروش به بزرگترین تولید کننده فولاد کشور
مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان از اولین گام در مسیر صادرات آهن اسفنجی و فروش به بزرگترین تولید کننده فولاد کشور خبر داد.

به گزارش  چیلان ،مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان از فروش محصول آهن اسفنجی شرکت صنعت فولاد شادگان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم تا رضایت مشتری را با تعهدمان به کیفیت محصول تحویلی جلب کنیم.

هوشمند افزود: همین امر باعث شده تا فولاد مبارکه پس از تایید کیفیت اولین خرید خود از فولاد شادگان ، مجددا سفارش خود را تکرار کند.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان با بیان اینکه این شرکت اولین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است ، بیان کرد: در همین راستا ؛ جهت صادرات ” ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی ” مزایده برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اولین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن اولین محموله های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت های برق در نظر گرفته شده برای شرکت های فولادی ، این تهدید که ممکن است فولادسازهای داخلی به دلیل عدم تولید , خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازارهای خارجی پیدا کرده ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.

2

تاریخ انتشار : ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
شناسه مطلب : 51056
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی