آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای خدمات آموزشی منطبق بر نیازهای شغلی، استراتژی‌ها و اهداف سازمان و همچنین کانون ارزیابی و توسعه‌ای کارکنان فولاد شادگان
شرکت صنعت فولاد شادگان در نظر دارد خدمات آموزشی منطبق بر نیازهای شغلی، استراتژی‌ها و اهداف سازمان و همچنین کانون ارزیابی و توسعه‌ای کارکنان را از طریق شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای سوابق کاری مرتبط به روش مناقصه عمومی دو مرحله‌ای با شرایط ذیل تأمین نماید.

به گزارش   چیلان  ،شرکت صنعت فولاد شادگان در نظر دارد خدمات آموزشی منطبق بر نیازهای شغلی، استراتژی‌ها و اهداف سازمان و همچنین کانون ارزیابی و توسعه‌ای کارکنان را از طریق شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای سوابق کاری مرتبط به روش مناقصه عمومی دو مرحله‌ای با شرایط ذیل تأمین نماید.

تهیه و خرید اسناد مناقصه:

متقاضیان شرکت در مناقصه مذکور می‌بایست جهت دریافت فایل الکترونیکی اسناد مناقصه، نامه رسمی درخواست که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد را به آدرس ایمیل Karimi.m@ssico.ir ارسال و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

شایان ذکر آنکه هر یک از مناقصه‌گران باید پاکت مهر و موم شده حاوی پاکات (الف، ب و ج) که بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه تهیه و بصورت مجزا مهر و موم شده را در مهلت زمانی مندرج در جدول زیر به آدرس: شادگان- کیلومتر ۱۰ جاده سربندر- آبادان کد پستی۷۱۱۱۲-۶۴۳۳۱ شماره تلفن ۵۲۲۲۷۹۱۵-۰۶۱ داخلی ۱۲۲ به واحد امور حقوقی و قراردادهای شرکت ( اتاق۱۳)  تحویل نمایند.

ردیف شماره مناقصه موضوع مناقصه مهلت دریافت اسناد مناقصه آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه
۱ ۲۱۴۸۶۸ خدمات آموزشی منطبق بر نیازهای شغلی، استراتژی‌ها و اهداف سازمان و همچنین کانون ارزیابی و توسعه‌ای کارکنان هفت روز پس از نشر آگهی نوبت دوم ۲۵/۰۵/۱۴۰۲ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  • هزینه درج و یک مرحله تجدید چاپ آگهی و همچنین چاپ نسخ قرارداد بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

شادگان 13

2

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵
شناسه مطلب : 52480
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی