فولاد مبارکه و فولاد خوزستان در هیئت مدیره بورس کالا ابقا شدند/ کرسی ذوب آهن اصفهان در هیئت مدیره بورس کالا از دست رفت
با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره بورس کالا، تعداد فولادسازان عضو هیئت مدیره این شرکت به ۲ شرکت کاهش یافت.‌ بدین ترتیب فولاد مبارکه و فولاد خوزستان با کسب حد نصاب آراء موفق شدند جایگاه خود در میان اعضای هیئت مدیره بورس کالا را تثبیت کند.

به گزارش  چیلان ، با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره بورس کالا، تعداد فولادسازان عضو هیئت مدیره این شرکت به ۲ شرکت کاهش یافت.‌ بدین ترتیب فولاد مبارکه و فولاد خوزستان با کسب حد نصاب آراء موفق شدند جایگاه خود در میان اعضای هیئت مدیره بورس کالا را تثبیت کند.

پیروزی بانکی ها بر فولادی ها در انتخابات بورس کالا

در ترکیب جدید هیئت مدیره بورس کالا که امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۲ و پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مشخص شد، شرکت‌‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، کارگزاری بانک کشاورزی، بانک تجارت، گروه مالی ملت، سرمایه‌گذاری امید و تاپیکو حضور دارند که با احتساب بانک‌ سپه به عنوان سهامدار اصلی سرمایه گذاری امید باید گفت ۴ کرسی از ۷ کرسی هیئت مدیره بورس کالای ایران در اختیار بانک ها قرار گرفته است.

این در حالی است که در ترکیب سابق هیئت مدیره این شرکت، ۳ کرسی به طور مستقیم و یک‌ کرسی هم به طور غیر مستقیم متعلق به فولادسازان بود.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷
شناسه مطلب : 51696
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی