مجمع عمومی عادی سالانه شرکت MMTE برگزار شد
مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مهندسی فناور معادن و فلزات در راستای بررسی گزارش ها و صورت های مالی سالانه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

به گزارش  چیلان ، در این نشست، دکتر همتی نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت MMTE ضمن تشریح فعالیت ها و سرفصل اقدامات اجرایی ، گزارشی از روندهای مالی و نیز دستاوردهای این گروه در عرصه های مختلف به مدعوین مجمع ارائه کرد .

وی با اشاره به شرح اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشبرد سبد طرح ها و پروژه های شرکت با ارائه گزارش آماری افزود: خوشبختانه بررسی مقایسه ای اقدامات صورت گرفته سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ در پروژه های زمزم ۳ و کولینگ تاور ،  طوبی ، احیاء ۲ سیرجان و  فولاد میانه حاکی از پیشرفت موثر در روند احداث بوده است که امیدواریم این مسیر با هم افزایی تمامی ارکان شرکت تداوم یابد .

دکتر همتی با اشاره به اینکه انجام سرمایه گذاری در پروژه احیاء پارسیان هم فعال شده است، دریافت زمین، انعقاد قرارداد، دریافت مجوزهای زیست محیطی و تامین خوراک گاز و نهایی نمودن توافقات با تامین کننده مالی ( فاینانسور) پروژه را از دیگر دستاوردهای جدید شرکت عنوان کرد و افزود: در قالب هماهنگی های لازم با استانداری هرمزگان به زودی شرایط آغاز به کار MMTE در گستره منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز فراهم خواهد شد .

وی تعیین راهبرد و جهت دهی مناسب به توسعه بازار و جذب پروژه های جدید در عرصه صنعت فولاد کشور به ویژه در زمینه احیاء و تولید آهن اسفنجی متناسب با ظرفیت های فنی و اجرایی شرکت و نیز تداوم مذاکرات دو جانبه برای حضور در دو پروژه بین المللی را از برنامه های سال جاری MMTE  اعلام کرد .

مدیرعامل شرکت MMTE در بخش دیگری از گزارش هیات مدیره افزود: این شرکت درصدد است تا با تجدید ارزیابی دارایی ها و افزایش سرمایه، مسیر توسعه گروه را در ابعاد مختلف برنامه هدف شرکت هموار نماید .

همچنین در بخشی دیگری از برگزاری مجمع عمومی این شرکت، گزارش هیأت‌مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی، بررسی صورت‌های مالی، انتخاب بازرس قانونی و حسابرس شرکت برای سال مالی ۱۴۰۱، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ و نیز تعیین پاداش اعضای هیأت‌مدیره ارائه  و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت .

پس از آن حسابرس و بازرس قانونی شرکت، گزارش خود مبنی بر رعایت اصول و قوانین حسابداری در صورت وضعیت مالی، تغییر در حقوق مالکانه و جریانات مالی را به مجمع ارائه کرد که نشان می دهد عملکرد مالی و جریانات نقدی شرکت MMTE در دوره یکساله ۱۴۰۱ طبق استانداردهای حسابداری، منصفانه و متوازن بوده است  .

در مجمع عمومی دوره منتهی به اسفند ۱۴۰۱ شرکت MMTE، دکتر روزبهانی به عنوان رئیس مجمع، اعضای موظف و غیرموظف هیات مدیره، مدیران این شرکت، سهامداران و نمایندگان قانونی آنها حضور داشتند .

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)  با ۴۹ درصد، سرمایه گذاری توسعه فولاد جنوب با ۲۵ درصد و نمایندگان بخش خصوصی با ۲۶ درصد، از سهامداران اصلی شرکت مهندسی فناور معادن و فلزات محسوب می شوند .

مجمع mmte

 

 

2

تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
شناسه مطلب : 51946
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی