سرمایه گذاری ۵.۷ هزار میلیاردی «تجلی» و شناسایی سود ۱۱۵.۶ میلیاردی
میزان سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۷ هزار میلیارد تومان رسید و ۱۱۵.۶ میلیارد تومان سود از واگذاری سهام شناسایی کرد.

به گزارش  چیلان ،شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ۶.۲ هزار میلیارد تومانی، عملکرد چهارمین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری “تجلی” در دوره تیر ماه در صنایع استخراج کانه های فلزی، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، فلزات اساسی و سایر صنایع حاضر در بورس بالغ بر ۱.۵ هزار میلیارد تومان بود.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر ۴.۲ هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به ۵.۷ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش پرتفوی بورسی این شرکت در ابتدای تیر ۱.۴۴۴ هزار میلیارد تومان بوده که در انتهای تیر هم با رشد جزئی ۰.۰۷ درصدی و معادل یک میلیارد تومانی به ۱.۴۴۵ هزار میلیارد تومان رسید.

این شرکت پروژه محور به ترتیب از واگذاری بیش از ۱۳.۳ و ۴۱۰.۸ میلیون سهم دو شرکت سنگ آهن گهر زمین و ملی مس و بیش از ۳.۵ ، ۲۵.۵ ، ۷، ۹.۹، ۱۶، ۵ ، ۷۴.۳ و ۱۲۳.۴ میلیون سهم در صندوق سرمایه گذاری بادرآمد ثابت کیان، صندوق سرمایه گذاری آرمان آتی کوثر، نوع دوم کارا، صندوق سرمایه گذاری افرا نماد پایدار، صندوق سرمایه گذاری مشترک آسمان امید، سایر شرکت ھای پذیرفته شده در بورس، حق تقدم چادرملو و سنگ آهن گل گهر بالغ بر ۱۱۵.۶ میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده مجامع شرکت های فولاد امیر کبیر کاشان، چادرملو، سنگ آهن گل گهر و هلدینگ توسعه معادن و فلزات از ابتدای سال مالی تا پایان تیر ماه و تا پایان ماه بالغ بر ۳۱.۳ و ۸۹.۳ میلیارد تومان بود.

درآمد حاصل از سود سھام مجامع فوق بعد از پایان سال مالی و قبل از تاریخ تایید صورت ھای مالی شرکت سرمایه گذار بوده و طبق استانداردھای حسابداری ، درآمد در صورت ھای مالی سال گذشته شرکت سرمایهگذار شناسایی می شود.

2

تاریخ انتشار : ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶
شناسه مطلب : 52353
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی