استقبال خریداران از میلگرد ۲۲ هزار تومانی/ نتیجه معاملات میلگرد در بورس کالا
امروز چهارشنبه 19 مهر ماه 1402، 104 هزارتن میلگرد پرمصرف ساختمانی (سایز 12 تا 20) در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، 42 هزارتن معادل 41 درصد از این عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش   چیلان  ،امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲، ۱۰۴ هزارتن میلگرد پرمصرف ساختمانی (سایز ۱۲ تا ۲۰) در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ، ۴۲ هزارتن معادل ۴۱ درصد از این عرضه‌ها مورد معامله قرار گرفت.

قیمت میانگین موزون میلگرد مرسوم بازار (۱۲ تا ۲۰) در معاملات امروز به ۲۲۱۰۹ تومان در هر کیلو به ثبت رسید که به معنای افزایش حدود ۱.۷ درصد نسبت به قیمت معاملاتی هفته پیش آن است!

بیشترین حجم میلگرد عرضه شده امروز متعلق به صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با ۱۵ هزار تن بود.

عمده معاملات امروز میلگرد مرسوم بازار روی قیمت پایه ۲۲۴۷۰ تومان انجام شد که بیشترین قیمت معاملاتی مربوط به فولاد خراسان بود.

خلاصه نحلیل  چیلان :

این هفته نسبت حجم معامله به عرضه میلگرد که عمدتا زیر بیست درصد طی دو ماه اخیر بوده است به بالای چهل درصد رسیده است و حجم معامله هم نسبت به هفته‌ی گذشته دو برابر شده است این موضوع بیانگر این است که خریداران از میلگرد در این محدوده قیمت استقبال کرده اند و احتمالا خریداران انتظار دارند قیمت میلگرد به سطوح بالاتری طی هفته‌های آینده برسد .

نتیجه معاملات را در جدول زیر ببینید.

معاملات میلگرد 10

2

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
شناسه مطلب : 55203
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی