تداوم سود آوری شرکت گل گهر در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲
درآمد فروش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با ۶۳ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل، به مبلغ ۲۹۹ هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش  چیلان ،درآمد فروش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با ۶۳ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل، به مبلغ ۲۹۹ هزار میلیارد ریال رسیده است.

سود خالص شرکت از دو‌بخش سود عملیات اصلی و سود سرمایه‌گذاری تشکیل شده است. سود عملیات اصلی شرکت گل‌گهر از مبلغ ۳۷ هزار میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به ۴۱هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است که نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد. سود سرمایه گذاری شرکت نیز از مبلغ ۴۳ هزار میلیارد ریال به ۵۳ هزار میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده رشد ۲۳ درصدی می باشد.

هم‌چنین مجموع عملکرد‌مالی فوق نشان‌ می‌دهد؛ سود‌خالص شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۹۴ هزار میلیارد ریال رسیده است.

لازم به ذکر است سود‌خالص سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۸هزار میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال مربوط به سود عملیات اصلی و ۲۱ هزار میلیارد ریال مربوط به درآمد سرمایه گذاری می‌باشد.

این مهم نشان از عزم جدی گل‌گهر در توسعه و تکمیل زنجیره فولاد و سودآوری از محل سرمایه گذاری‌های این شرکت دارد.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۴ ۱۰ ۲۸ ۵۵

2

تاریخ انتشار : ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰
شناسه مطلب : 55704
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی