مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه:هیدروژن را جایگزین گاز طبیعی خواهیم کرد / فولاد شادگان در مسیر فولاد سبز
مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه در دومین روز از سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲، ضمن تشریح پیشرفت چشمگیر شرکت از راه‌اندازی کارخانه فولادسازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  تمام تلاش ما این است که تا پایان امسال واحد فولادسازی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن بیلت که امکان تولید تا یک میلیون تن هم دارد، راه‌اندازی ‌کنیم.

به گزارش  چیلان ، مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه در دومین روز از سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲، ضمن تشریح پیشرفت چشمگیر شرکت از راه‌اندازی کارخانه فولادسازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  تمام تلاش ما این است که تا پایان امسال واحد فولادسازی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن بیلت که امکان تولید تا یک میلیون تن هم دارد، راه‌اندازی ‌کنیم.

وی گفت: به تازگی تفاهم‌نامه‌ای جهت پساب شهری منعقد شده است و با امضای یک قراداد پژوهشی، هیدروژن را جایگزین گاز طبیعی خواهیم کرد که برای نخستین بار در جهان عملیاتی می‌شود و ما را در زمره پیشتازان صیانت از محیط زیست و منابع هیدروکربنی قرار می‌دهد.

وی افزود: تاکنون بررسی و مطالعات در خصوص پروژه فولاد سبز صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم گاز هیدروژن را جایگزین کنیم.

photo ۲۰۲۳ ۱۰ ۲۵ ۲۳ ۲۸ ۵۶

2

تاریخ انتشار : ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۴
شناسه مطلب : 55760
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی